Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Ontmoeting met mijn dochter.

BeesAreCool schreef op 02-02-2026 om 17:29:

[..]

Die vrouw van de ex zorgt (tegenwoordige tijd) voor dat kind?

Dan is dit dus niet meer dan 18 jaar geleden gebeurd. Toen was het echt niet not-done om seks voor het huwelijk te hebben

DNA tests werden voor het eerst beschikbaar voor vadersschapstesten in 1988. Ook toen was het echt niet not-done om geen seks voor het huwelijk te hebben.

Miss in jouw zeer religieus  bekrompen millieu  maar dat geld niet voor de rest van nl. 18 jaar geleden was 2008. 26 jaar geleden was 2000. Miss effe je database updaten

Nick90 schreef op 05-02-2026 om 17:45:

[..]

Miss in jouw zeer religieus bekrompen millieu maar dat geld niet voor de rest van nl. 18 jaar geleden was 2008. 26 jaar geleden was 2000. Miss effe je database updaten

Misschien even zorgvuldig lezen. Niet not done = kan best. 

Nick90 schreef op 05-02-2026 om 17:45:

[..]

Miss in jouw zeer religieus bekrompen millieu maar dat geld niet voor de rest van nl. 18 jaar geleden was 2008. 26 jaar geleden was 2000. Miss effe je database updaten

Ik ben niet gecharmeerd van dit frame. Ik snap niet waarom je alle moeite doet om mijn verhaal onderuit te halen. Dat je trouwt met een meisje als ze zwanger is geworden van jou is niet een teken van een 'zeer religieus bekrompen milieu', maar één van de mogelijke oplossingen voor een ingewikkeld probleem. Is 'haar ermee laten zitten" dan en teken van een modern, weldenkend milieu? 

tsjor schreef op 06-02-2026 om 08:21:

[..]

Ik ben niet gecharmeerd van dit frame. Ik snap niet waarom je alle moeite doet om mijn verhaal onderuit te halen. Dat je trouwt met een meisje als ze zwanger is geworden van jou is niet een teken van een 'zeer religieus bekrompen milieu', maar één van de mogelijke oplossingen voor een ingewikkeld probleem. Is 'haar ermee laten zitten" dan en teken van een modern, weldenkend milieu?

Dit. Het is het tegendeel van bekrompen; het is openstaan en proberen op te lossen.

Maar goed, Nick moet z'n botte bijl eens slijpen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.