Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
sabje

sabje

13-11-2008 om 10:40

Ooh heerlijk hij wordt groot

Zoon van 9,toevallig is hij vandaag jarig 9 geworden hieperdepiep,
komt gister uit school en zegt ik heb slecht nieuws maar voor mij misschien wel goed nieuws.
T is op mij.Ze durfde het eerst niet te vertellen maar heeft het onder gym verteld.(Oooh heerlijk dacht ik) hij zelf vind het ook wel leuk maar is niet op haar.Ze wil meteen kadootjes voor hem kopen (niet kleine maar hele grote) dus zei mijn zoon doe maar Indiana Jones voor op mijn DS.Grapje hoor mam haha.
Toen fietste ik naar huis zei mijn zoon en zag ik K op haar broer staan te wachten.Zij zei dat ze op iemand was van haar oude school.Oh zei ik maar toen heb ik maar verteld dat ik op haar ben ik durfde het eerst niet maar heb het toch maar gedaan.
Ik vind dit zoo heerlijk ben blij dat hij zo open is en ik geniet ervan!
En dan merk je opeens dat ze zoo groot worden.
Moest het even delen aangezien dit strikt geheim is en ik het niet zomaar aan iedereen kan vertellen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Gefeliciteerd!

Wat lijkt me dat heerlijk, als ze open alles maar vertellen en zo groot worden.
Mijn oudste is 6 en ik merk het ook nu al wel natuurlijk maar het wordt wel steeds leuker. Als er nu een meisje op hem is moet hij er niks van weten, hahaha! Wanneer zal dat veranderen?

Geniet ervan meid!

Jade

Jade

13-11-2008 om 15:48

Gefeliciteerd.

Leuk, dit soort ontwikkelingen. Dat merk ik hier dan ook wel, kan daar erg van genieten

In ieder gefeliciteerd met zijn verjaardag

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.