Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Opnieuw advies over verhuizen met kind (6 jaar) naar andere provincie

Ik woon ook in Nissewaard, Spijkenisse. Wij zijn hier komen wonen voordat de kinderen naar school gingen. Mijn man komt uit een andere gemeente in de regio Rotterdam en ik ben een Brabantse.
En ik vind het hier ook niet geweldig. Het is dat mijn kinderen gesetteld zijn, maar het liefst was ik hier al met gierende banden weggaan. En dan wonen wij nog in een van de ‘betere’ wijken.
Wat hier boven al staat, de andere dopjes op Voorne-Putten zijn leuk, en zee is een goed half uurtje rijden naar de ene kant en Rotterdam een half uur de andere kant op, maar dat is dan ook echt het enige ‘voordeel’. Qua winkels wordt je steeds meer geforceerd om de grote stad op te zoeken, de ontsluiting is ruk (kan het niet beter omschrijven). En op school heb je ook genoeg kliekjes. Ik zou zeggen: verhuis, maar zoek een gulden middenweg met de afstand naar je huidige weg. Je kunt later altijd iets dichterbij zoeken, of de andere kant op.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.