Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Sinilind

Sinilind

23-11-2008 om 21:58

Organiseren kinderfeest voor verjaardag zoon (7): ideëen gezocht

Dag allemaal
Sinizoon wordt in december 7 en wilde eerst een ouderwets feest thuis. Ik zie dit echter helemaal niet zitten ivm verbouwing, en zoek dus een leuk alternatief. Grote interesses op het ogenblik: natuur en dieren, voetbal en sport, piano, ridders en kastelen, dino's. Ik reken ongeveer 6/7 kinderen, 6 jongens en 1 meisje. Wie heeft de gouden tip? Ik heb een auto met 7 stoelen en kan op nog een vriendin met auto rekenen, dus kan eventueel buiten Haarlem, als het maar snel te bereiken is, ik zou niet graag met 5 of 6 kinderen van 6 jaar een uur lang rijden, het lijkt me te lang. Zwemfeest is helaas uitgesloten, 3 vriendjes hebben nog geen A diploma en 1tje is bovendien doodsbang voor water.
ALvast bedankt voor de gouden tip!
SIni

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sjillie

Sjillie

23-11-2008 om 22:15

Misschien

kun je in de plaatselijke blokhut van de scouting terecht en heb je daar massa ruimte vor allerlei spelletjes??

Peetje

Peetje

23-11-2008 om 22:26

Of eeh

Hoi Sini,

Wat wij vorig jaar deden: het bos in met een gids. Zij was natuurgids en deed "ook"kinderfeestje. Zo hebben ze een natuurparfum gemaakt, een brug van takken(en die knullen maar slepen, vonden ze geweldig) over een sloot naar een eilandje en "vonden" ze een schat (een doosje met daarin wat bio-repen enzo).
Jarige werd trouwens 8 jaar en we waren met 8 knullen, dochter van bijna 4 en de ouders.
Het was niet in Haarlem, maar als je wilt zoek ik haar adres op, mogelijk kent/weet ze iemand in jouw regio.

groeten,
Peetje

Saartje

Saartje

23-11-2008 om 23:46

Ontdekplek, cruquius, teyler

Hoi Sinilind

Op die leeftijd vinden ze musea en dergelijke nog leuk. Ontdekplek is leuk alleen open op woensdagmiddag (www.ontdekplek.nl) Verder hebben ook cruquius en teylers volgens mij programma voor kinderfeestjes. Mijn kinderen vinden het beide geweldige musea. Teyler kon ze zelf nu nog boeien (nu 12 en 14 jaar)

succes

saar

tisha

tisha

28-11-2008 om 14:57

Wij..

hebben vorig jaar toen onze zoon 7 werd, een gedeelte van de sporthal gehuurd voor 2 uurtjes en daar allerlei spelletjes en een pot voetbal gedaan. Was ook een meisje en onze eigen dochter van 5 bij en iedereen vond het leuk. Cadeautjes uitpakken en friet eten wel thuis gedaan. De huur van de zaal was maar ong. 32 euro. en we hadden daar lekker de ruimte.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.