Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
judiths mama

judiths mama

05-03-2009 om 09:03

Pippi Langkous voor dochter van 4?

Ik zie dat pippie Lankous binnenkort in het theater komt. Het wordt aangekondigd als een familievoorstelling, maar wel voor kinderen vanaf 6 jaar. Weet iemand waar die leeftijd op gebaseerd is? zou het echt te eng zijn of te lang duren of zo voor mijn dochter van 4?

Heeft iemand ervaring met theatervoorstellingen met kleine kinderen?

Saskia

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
krin

krin

05-03-2009 om 10:06

Aan houden

In programmaboekjes wordt ouders vaak op het hart gedrukt echt niet te proberen de leeftijdsaanduiding te negeren. Het is niet leuk voor de spelers en de rest van het publiek als de helft van het publiek zit te huilen omdat ze (nu!) naar buiten willen. Waar ze het precies op baseren weet ik ook niet altijd, dat kan van alles zijn - te veel drukte op het podium, harde geluiden, een te ingewikkeld verhaal... Probeer eerst met je vierjarige gewoon een vier-plus voorstelling om te zien hoe ze het vindt. Wij dachten dat onze film-verslaafde vierjarige het heerlijk zou vinden in de bioscoop, maar we hebben bij Kikkerdril maar net aan de pauze gehaald.

ayla

ayla

05-03-2009 om 10:53

Krin? kikkerdril

Krin, is kikkerdil leuk? Dochter van 4,5 zag hier een voorfilmpje en zingt ondertussen al het halve liedje mee. Dus ik wilde graag een keer met haar gaan. Ze is al vaker naar de film geweest

krin

krin

05-03-2009 om 11:26

De eerste helft

vond ik erg leuk, ja. Lief. Een beetje het Daltons-gevoel. Veel weiland, slootjes, dieren, gezellige oma, alles helemaal vanuit het jongetje gezien, wel weinig uitleg. De verhaallijn moet voor zich spreken. Maar of het na de pauze nog heel spannend wordt, zou ik dus niet weten

judiths mama

judiths mama

05-03-2009 om 13:56

Bedankt,

we gaan eerst maar eens naar Kikker, lijkt me ook wel leuk!

Prulletje

Prulletje

06-03-2009 om 00:10

Pippi!

De Pippi musical is echt geweldig! Als het dezelfde is als die van een jaar of drie geleden tenminste. Ik zou er wel heengaan, ook als mijn dochter pas vier zou zijn. Maar als je kind nog geen theater gewend is dan is het misschien te lang. Maar echt, dit was de beste kindervoorstelling die ik ooit heb gezien. En we hebben er al veel gezien.

Prulletje

Kikkerdril

Kikkerdril is echt leuk! Ben er met dochters van 4 en 6 geweest en ze doen nu nog de "rupsenloop"

Pippi Langkous vonden mijn kids al op jonge leeftijd erg leuk...ligt er misschien aan hoe lang de voorstelling duurt? Zelf zou ik het wel aandurven met mijn dochter van 4.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.