Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Angela67

Angela67

20-02-2011 om 13:45

Plaswekker-broekjes logistiek

Jongste (6 1/2 jr) is vannacht begonnen met plaswekker van Urifoon en het werkt technisch gesproken allemaal prima, hij snapt ook wat ie moet doen. De plaswekker ging maar 3 keer af (22:15, 02:45 en 6.30) dus we mogen niet klagen .

Voordat we 'm aanschaften heb ik alle archiefdraadjes uitgeplozen en dat was heel handig.

Maar nu komt het dilemma: ik heb (maar?) 2 broekjes aangeschaft, en vannacht moest ik er dus eentje 'droog' strijken ... Gelukkig had jongste maar een beetje erin geplast en kon het broekje - na het strijken - op de verwarming verder opdrogen, maar toch: dit lijkt me niet de manier. Moet ik er gewoon nog maar 2 bijkopen, of heeft iemand een andere tip misschien?

Ik heb ze nu met klein beetje zeep uitgewassen en vanavond zijn die wel weer droog (we hebben geen droger, maar op de verwarming gaat snel).

Groet,
Angela

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Angela67

Angela67

20-02-2011 om 13:46

de broekjes kosten 19.95 per stuk. . . Heb nog niet tweedehands gekeken, maar ik weet ook niet of ik dat aandurf: die draadjes die erin zitten lijken me nogal kwetsbaar en hoe controleer of dat nog goed is voordat je koopt?
Angela

NaShA

NaShA

20-02-2011 om 13:56

Verzekering?

krijg je het niet van de verzekering?

Angela67

Angela67

20-02-2011 om 14:06

Nee. ..

Helaas niet, Nasha, daar moet ik een bepaald type aanvullende verzekering voor hebben die we dus niet hebben. Ik heb via marktplaats de plaswekker zelf gekocht voor erg weinig geld: ik vermoed dat iemand die vergoed kreeg en er daarom verder niet al te veel voor vroeg. Dus daar had ik mazzel bij.
groet,
Angela

NaShA

NaShA

20-02-2011 om 14:31

En zaten daar ook

de broekjes bij of heb je die nieuw gekocht?
Ik heb de broekjes van ons toen ook nog aan iemand gegeven en daar werkten ze nog prima...

NaShA

NaShA

20-02-2011 om 14:36

Op marktplaats

http://link.marktplaats.nl/421992878

weet niet of dat de juiste maat voor je is?

Zus

Zus

20-02-2011 om 15:24

Nee joh!

Dat drie of twee keer per nacht plassen duurt hooguit een weekje, daarna is het maar 1 keer per nacht! Tot hij helemaal droog blijft Zonde van al je gedoe om nog een broekje te regelen.

Angela67

Angela67

20-02-2011 om 16:08

Misschien eentje zoeken

Zus,
dat is een positief beeld, maar een weekje . . .Dat zou heel mooi zijn! Ik verwacht ook eerlijk gezegd niet dat het slechter dan vannacht zal worden, ik neem aan alleen maar beter. En Nasha, ik ga inderdaad even zoeken op marktplaats. We wonen in een grote stad, als ik er - al is het maar - eentje bij kan kopen tweedehands zonder al te veel moeite voelt het wat handiger.
Iemand anders misschien nog wat ervaringen?
Dank,
Angela

NaShA

NaShA

20-02-2011 om 16:57

Zus

ik vind dat nog een uitspraak! Zo zou het bij de meeste kinderen in een paar weken, hooguit 3 maanden wel over zijn....zo niet bij onze zoon....2 keer zo lang heeft het geduurd...dus je kan er niet zo veel over zeggen.

NaShA

NaShA

20-02-2011 om 16:58

Angela

1 of 2 erbij is denk ik niet zo verkeerd, zo kun je altijd 1 of 2 in de was hebben, terwijl je de andere in gebruik hebt.

Zus

Zus

20-02-2011 om 17:35

In ieder geval

In ieder geval zou ik niet meteen na 1 nacht op zoek gaan naar nog een broekje. Er is een goede kans dat Angela's zoon wel bij de gemiddelde plaswekkerkinderen hoort waarbij het snel beter gaat. Maar als ze graag wil, mag ze van mij, hoor

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.