Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
lies

lies

15-11-2009 om 17:39

Playmobil piramide

hoi
mijn dochter van 7 wil het aller-aller-allerliefste de piramide van Playmobil van sinterklaas. Nu vind ik het prima om playmobil te geven, maar ik vraag me af of de piramide wel leuk is. Ik heb het idee dat ze daar binnen een uur op uitgekeken zijn: dan hebben ze wel door hoe die valkuilen enzo werken. of zie ik dat verkeerd? Heeft iemand ervaring met de piramide?

De nr 2 en 3 op haar verlanglijstje zijn het ziekenhuis of de gymzaal. Aangezien ze het moderne huis en een bakkerij al heeft, vind ik dat 'meer van hetzelfde', en het ziekenhuis daarbij erg duur... kortom ik twijfel...tips?

Groetjes
lies

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
appeltjeQ

appeltjeQ

15-11-2009 om 21:51

Jahoor

Hier is de pyramide al een jaar in huis en er wordt nog steeds druk mee gespeeld. Vooral de verborgen kamers zijn leuk want kinderen verstoppen graag de poppetjes en de mummie enz. Ook bezoekende kinderen stuiven meteen door naar de pyramide. Dus wat de kindercommissie hier betreft: ja!

Ilva

Ilva

16-11-2009 om 09:38

Piramide

Hier is de piramide ook ongeveer een jaar in huis en er wordt bijna iedere dag meegespeeld. Zoonlief heeft er zelf voor gespaard en gebruikt de piramide soms in combinatie met een kasteel. Kasteel is van de romeinen en de piramide van de egyptenaren. Vriendjes/Vriendinnetjes spelen er ook heel graag mee. Nee hoor, hier is het een absolute topper.

Marktplaats

vorige verjaardag heeft dochter het playmobil circus gekregen, als het ding uit de doos is dan wordt er meegespeeld maar hij is eigenlijk te groot (staat dan in de weg), ze speelt wel met de poppetjes die dan kunstjes doen.

Ik heb hem op marktplaats gekocht, dit jaar voor sinterklaas heb ik het poppenhuis gekocht (dus ook 2e hands). Ik vind het duur zat en als het toch niet zo leuk is dan gaat hij weer terug op marktplaats.

calien

calien

16-11-2009 om 16:50

Wij

Wij hebben de piramide. Ik moet zeggen dat hij wel veel plek inneemt. Wij hebben ook nog het circus. Twee grote objecten dus. De piramide is populairder dan het circus. Ze spelen er soms heel intensief mee en dan weer tijden niet. Dochter heeft in groep 7 haar spreekbeurt over piramides gehouden en ze had gelijk een aanschouwelijk voorwerp haha.
Ik moet zeggen hij is wel echt leuk en weer heel anders dan de school etc. Kinderen die hier komen spelen duiken er ook altijd meteen op af. Dus tja.......het blijft een moeilijke keuze voor je. Overigens is het playmobil in Duitland echt veel goedkoper.We hebben de piramide ook daar vandaan Wij gaan elk jaar even naar Kleve om in te slaan, scheelt stukken. We wonen in de randstad, dus het is meteen een hele dag weg, maar zo leuk en voordelig!

lies

lies

16-11-2009 om 20:25

Hmm

is dus niet echt te zeggen of het een succes zal worden, alhoewel er meer positieve dan negatieve reacties zijn. Het voordeel van playmobil is uiteraard dat je het altijd tegen een flinke prijs op marktplaats kunt verkopen. Ik zal daar eens gaan snuffelen of er misschien een tweedehands te koop is in de buurt.

dochter was vanmiddag aan het spelen bij een buurmeisje, met heel veel playmobil. ze is tot de conclusie gekomen dat ze de sportzaal niet wil, en het allerliefste de piramide of de school. school vind ik toch wel erg leuk.... maar piramide veel meer bijzonder, naast het woonhuis dat hier staat. ik denk dat ik daarom toch maar voor de piramide ga.

Calien, hoeveel kost de piramide in duitsland ongeveer? mijn duits is erg slecht, geen idee wat een piramide is in het duits als het de moeite waard is rij ik wel een stukje. Naar welke winkel ga je dan voor de playmobil? Bij de wehkamp is ie nieuwe 72 euro... op marktplaats vast niet heel veel goedkoper... ??

Bedankt,

Gruffalo

bertje1

bertje1

16-11-2009 om 21:26

Izar

hoi... wil je de piramide verkopen???

Playmobil site

WIj bestellen onze playmobil hier. Hij is alleen soms niet zo heel snel met versturen. Wij hebben een keer 3 weken moeten wachten, maar over het algemeen is alles er binnen een week. Piramide is daar 73 euro.
http://www.spielwaren-buhr.de/

Jesse_1

Jesse_1

17-11-2009 om 18:01

Playmobil online

Ik heb vorig jaar hier besteld:
http://www.colludo.de/index.php/cPath/1_185?osCsid=2264d44a282a46edf7d91e07067cab5d
Maar zag hier in een ander draadje nog een andere site langskomen: http://www.mytoys.de/catalog/show/KID/de-mt.to.br01.26/?filter=priceLow.G € 64,99 excl. verzendkosten

lies

lies

17-11-2009 om 18:17

Bol

hoi
bedankt voor de sites. Bij de meeste sites is de piramide rond 70-75 euro, alleen mytoys heeft 'm voor 65 euro + 5,95 verzendkosten.

net een mail gekregen dat bol.com 15% korting geeft... daar kan ik hem nu voor 74 euro incl. bezorgen kopen. ik denk dat ik dat fijner vind dan een onbekende duitse site, oor die 3 euro loop ik het risico liever niet.

via marktplaats betaal ik toch ook nog zo'n 55 - 60 euro voor een tweedehands, en dan moet ik een stuk gaan rijden (geen een in de buurt).... kortom, ik ga ff naar de bol.com site.

Groetjes
Lies

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.