Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Pokemonfeestje

Om origineel te zijn maar weer eens een feestjesvraag.
Zoonlief en ik zijn eruit! Hij wil een pokemonfeestje dit jaar! Vorig jaar hebben we een superheldenfeestje gehouden en dat was een groot succes, daarom weer een themafeestje. Nu ben ik natuurlijk op zoek naar goede ideeen! Mijn zoontje wordt 6 en er komen 6 vriendjes!
Hij is geen knutselfan, dus iets knutselen gaat hem wsl niet worden.
Roept u maar!
Mijn ideeen tot nu toe zijn een pokeball-speurtocht en een film op groot scherm.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Zoon

mijn oudste zoon is laatst op een Pokemonfeestje geweest. Kwam thuis met een T-shirt waarop hij Pikachu (hoe schrijf je dat???) had ingekleurd en verder versierd. SPeurtocht gedaan, compleet met in een tunneltje in een park met sterretjes geesten verjagen.
Geloof dat het verder vooral spelen op de trampoline was en marshmellows verwarmen boven de vuurkorf.

Groetjes van Purk

p.s. hij vond het een echt Pokemonfeestje, dus meer hoeft wellicht niet, dan speurtocht en iets versieren of zo. T-shirt is snel gedaan en werd vol jaloezie bekeken door jonger broertje.

Ik google meestal ....

http://www.vanharte.nl/kids_fst_pokemonfeest.htm

en vond dus dit,misschien heb je er wat aan!! Veel plezier en alvast van harte gefeliciteerd.

Groeten Pemm

fachat

fachat

13-11-2008 om 22:10 Topicstarter

Tja...

Die site had ik idd al gevonden, verder is er niet zoveel te vinden op internet!
T-shirts verven is op zich een leuk idee, alleen zoontje houdt niet zo van knutselen.
nog andere ideeën?

fachat

fachat

13-11-2008 om 22:11 Topicstarter

Leuk!

iets met die sterretjes doen is trouwens een leuk idee

Seej

Seej

15-11-2008 om 14:02

Www.birthdaypartyideas.com

Hoi Fachat,

Al speurend naar leuke verjaardagsfeestjesideeen kwam ik deze site eens tegen www.birthdaypartyideas.com

Hier vind je echt heeeeel erg veel ideetjes, vast ook wel een pokemon feestje.

Succes ermee! (Leuk idee trouwens, ga ik onthouden)

Groetjes Seej

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.