Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Tiepmiep

Tiepmiep

18-06-2012 om 13:28

Porseleinverf op feestje , is dat wat?

Ik heb binnenkort het feestje van mijn 9 jarige dochter en wil mss. iets met porseleinverf gaan doen,, bv. bordje versieren met hun eigen silhouet (als het lukt)
Is dat wat, heeft iemand ervaring met dat spul of wordt dat niks?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Terpi

Terpi

18-06-2012 om 14:06

Ooit gedaan

Ik heb ooit met een feestje ieder een eigen bordje laten ontwerpen en verven. Dat was bijzonder geslaagd. Het listige is dat het afbakken van de verf op precies de goede temperatuur moet, te koud houdt niet en te warm laat de verf flink verkleuren. Omdat ik een gasoven zonder temperatuur-aanduiding heb koos ik ervoor om het bordje met bakinstructies mee te geven aan de ouders. Zou immers zonde zijn als het mis ging met het bakken! Veel plezier gewenst met het feestje.

Fonneke

Fonneke

19-06-2012 om 08:59

Ook ooit gedaan

Wij hebben ook een keer een bordje laten verven op het feestje van oudste dochter. Dat ging heel erg goed. Wij hebben ook het bordje + bakinstructies mee naar huis gegeven. Wij hebben maar een klein oventje waar niet veel borden tegelijk in passen. Het lukte dus gewoon niet om alle borden voor het eind van het feestje zelf nog af te bakken. De bordjes van onze eigen kinderen hebben we natuurlijk wel zelf afgebakken en die zijn ook erg mooi geworden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.