Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Guinevere

Guinevere

23-10-2009 om 20:24

Prachtige opmerkingen


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

16-01-2010 om 23:09

En nog eentje

Zoon ziet een afbeelding van een gebouwtje met een rood kruis erboven op. Er staat een kerstboom naast. "Hé, dat is zeker het ziekenhuis waar Jezus geboren is!".

Zoon van 9 jaar

kijkt op school naar de film Polleke.
Er wordt iets gezegd over uithuwelijken. De juffrouw zegt tegen de klas: "Als jullie iets over uithuwelijken willen weten..." Waarop mijn zoon haar onderbreekt en zegt: "...ga dan naar www.uithuwelijken.com"...
Echt een kind van deze tijd...

ishtar

ishtar

19-01-2010 om 11:22

Zoon

10 met beperking, loopt weg als ik hem zijn pillen wil geven, met de bedoeling dat ik ze achter hem aan kom brengen. Op mijn vraag wat hij denkt dat ik ben antwoordt hij (lichtelijk vragend) een uithangbord...?

tofifee

tofifee

21-01-2010 om 15:09

En bedankt zoonlief...

wat een heerlijke reacties, dat is toch genieten !!!

Hier een zoon van bijna 18 en meisje/jongentweeling van bijna 10.
Tweelingzoon lijkt sprekend op oudste zoon....tijdens het avondeten zijn we in gesprek over van alles.Tweelingzoon maakt een opmerking waarop tweelingdochter zegt...hou je nou maar in want jij krijgt net als je grote broer puisten...waarop tweelingzoon zegt...nog altijd liever puisten dan die kont die jij krijgt, die mama en oma nu al hebben..

Van je kinderen moet je het hebben !!!!

Tink

Tink

22-01-2010 om 10:05

Eigenwijs

Zoon 2 gisteren: Mama, ik ben blij dat ik nu eindelijk eens eigenwijs ben!

Euh, nou zoon, volgens ons ben je dat al ongeveer 6½ jaar, hahaha!

kaatje43

kaatje43

24-01-2010 om 14:51

Dik

Jaren geleden geleden hadden we het over dik zijn enz. Zoonlief (9)zegt tegen mij: Jij ben helemaal niet dik hoor mam. Dank je schat, zeg ik tegen hem......Hij: Je bent gewoon zwaar gebouwd. Slik.

Guinevere

Guinevere

24-01-2010 om 15:16

Ook zo'n aardige zoon

Ik heb ook zo'n fijngevoelige zoon. Gisteren stond ik bij het medicijnkastje en nam een pilletje. Zegt zoon (7): "Mama, waarom neem jij dat pilletje? Is dat soms omdat jij een beetje ADHD hebt?"

Wasmand

Wasmand

24-01-2010 om 15:49

Witte was

Ik ben de vuile was aan het uitzoeken. Kind van tien wil graag dat haar favoriete blauwe shirt gewassen wordt. Ik vertel dat dat niet kan omdat ik een witte was ga doen. Waarop ze zegt: "Oh, dat geeft niet mam, ik vind het niet erg als mijn shirt een beetje witter wordt."

Guinevere

Guinevere

27-01-2010 om 19:11

Gescheiden ouders

Deze is eigenlijk te erg om hier neer te pennen, dus ik doe het toch. Je moet 'm wel hardop lezen...
Zoon (7) heeft het erover dat een klasgenootje geen moeder heeft. "Ja, die moeder van B. is dood zeker? Of het is zo'n schijtmoeder."

Sancy

Sancy

28-01-2010 om 19:52

Dom of slim

Zoon (8) houdt niet van school. School is sáái!
op zondagmorgen huppelt hij in pyjama op de overloop heen en weer, gooit onze slaapkamerdeur open, gaat plassen (ook gezellig met de deur open uiteraard) en zegt ondertussen:
Mam, weet je wat je nooit moet doen als je school saai vindt? Dan moet je nooit dom doen!
Je kunt beter slim doen, want dan ben je er eerder van af!!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.