Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
*bloempje

*bloempje

25-09-2008 om 16:44

Prinsessen speurtocht

Hoi,
Mijn dochtertje wordt in november 6 en ze wil dolgraag een prinsessenfeest met een speurtocht. Nu heb ik al even gegoogled, maar ik ben niet zo goed in het bedenken van een leuke speurtocht. Hoe maak je zoiets leuk? Het is ook in november, dus ik moet ook nog iets verzinnen voor binnen voor het geval dat het regent.

Heeft iemand ervaring en tips om een leuke speurtocht te maken?

Thanx

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Google

http://www.vanharte.nl/onderwerpen/Feest_voor_Kids/Kinderfeestjes/Prinsessenfeest/details/
Bovenstaande link geeft veel ideeën voor een prinsessenfeest. Ook ideeën voor een speurtocht staan onderaan bij aanvullingen. Bij slecht weer kun je misschien ook de speurtocht in huis organiseren? En in elke ruimte een ander spelletje doen?

Sjillie

Sjillie

25-09-2008 om 18:58

Verschillende prinsesjes

ophangen die de richting angeven. Bijvoorbeeld prinsesje met een gouden kroon is rechtsaf, prinses met zilveren kroon is rechtdoor, prinses met blauwe kroon is linksaf.

Je kunt ook een foto van je dochter verkleed als prinses maken en je dochter richting aan laten geven met haar hand wele kant op.

Uiteindelijk vinden ze dan voor elke kind een kroontje of zo.

Maxime

Maxime

26-09-2008 om 09:54

Bij regen

Hoi,

En bij regen de speurtocht gewoon door laten gaan, ze hebben toch allemaal thuis wel prinssenparapluutjes ? Ben je er toch lekker even uit (en weer een uurtje verder)

Maxime

N.b. misschien kan je wel parapluutjes kopen, soms zie ik die wel eens voor heel weinig bij zo'n euro winkel, en die laat je dan versieren??

Kijk hier eens:

http://www.feestjessite.nl/

Dan op gratis scripts en dan op prinsessenfeest.
Ik heb het een paar jaar geleden gedaan beetje aangepast. Foto's laten vallen waardoor de kinderen buiten de kroontjes moesten gaan zoeken en op verschillende plaatsen spelletjes moesten doen. Ze vonden het geweldig. Ik had ipv kroontjes petten die ze mochten versieren en bij zo'n euro winkel make-up doosjes en opplakoorbellen gekocht. Die make-updoosjes mochten z emee naar huis nemen evenals de versierde petjes. Hier was het een groot succes!

Groetjes,
Moon32

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.