Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Sinterklaascadeaus voor meisje van 8

Ze weet nu nog niet hoe het zit maar wel bijna.
Maar wat zullen we voor haar kopen? Ze wil een nintendo ds maar ik denk niet dat dat het wordt...
Volgende week kan ik shoppen bij intertoys met 15% korting maar ik heb nog geen idee..
Dochter van 6 wil gewoon poppespullen dat is niet zo moeilijk.
Wie heeft er tips????

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Brief aan sinterklaas

Vroeger schreven wij altijd een brief aan de Sint en dan wist mijn moeder meteen wat ze moest kopen.
Mijn zoon van 4 wil een Wii maar ik heb alvast gezegd dat de Sint een beperkt budget heeft (in kleutertaal), er zijn nog meer kinderen in NL.

Damajo

maan.

maan.

24-10-2008 om 12:59

Korting?

Eerst jouw vraag; wij kochten vorig jaar bij Intertoys een soort nep-nintendo ik meen dertig euro, staan een aantal spellen al op en kan ook op tv worden gespeeld, dochterlief van zeven vindt hem geweldig (maar wil toch ook nog wel een keer een echte nintendo).
Andere ideeen, boeken, stripboeken, puzzel, misschien een gezelschapspel voor het hele gezin?

Dan een vraag terug: jij hebt het over korting bij intertoys, is dat een soort privékorting die je krijgt of loopt er een actie? Ik meen me te herinneren dat Bartsmit vorig jaar zo'n soort actie had.. Als iemand van zo'n actie weet ik lees het hier graag (wij krijgen namelijk geen folders-willen we trouwens wel).

Vera*

Vera*

24-10-2008 om 14:25

Maan ot

een heleboel folders kun je per email ontvangen. Bij favoriete winkels meld je je dan aan voor de nieuwsbrief/folder en dan heb je ook alle aanbiedingen in huis.

Claudia B

Claudia B

24-10-2008 om 15:58

Maan

Volgende week ga ik ook shoppen bij de intertoys met die korting van 15% op alles.
Het is een verkoopavond voor familie en vrienden van personeelsleden van intertoys.
mijn tante werkt er en ik krijg er altijd kaarten voor, scheelt me weer enorm
Ik denk dat dat bij Ciska ook zo is.
Groetjes, Claudia

Ciska22

Ciska22

24-10-2008 om 21:17 Topicstarter

Klopt

ik heb vier kaarten gekregen dit jaar.
Vorig jaar heb ik twee kaarten gekregen van een meisje dat daar werkte en hier in de buurt woonde. Ze wist niet aan wie ze ze moest geven en gaf het aan mij omdat wij kinderen hadden.
Waarschijnlijk heb ik toen ergens mijn naam ingevuld want nu kreeg ik vier kaarten toegestuurd voor dinsdagavond bij de intertoys.
Het scheelt heel veel en normaal doe ik alles op het allerlaatst maar nu heb ik dan al flink wat ingeslagen op zo'n avond.

Yvonne

Yvonne

28-10-2008 om 09:24

Maan

dinsdag 4 november heeft Bart Smit een kortingavond (15%) van 17.00-21.00 uur. Voor iedereen toegankelijk.

maan.

maan.

28-10-2008 om 20:08

Korting /ot

Hoi daar, ik was het draadje even kwijt. Inmiddels van Bartsmit een kortingsfolder ontvangen met drie kortingsbonnen (terwijl ik bijna nooit folders ontvang!!)

Yvonne bedankt voor je reactie; mocht ik nog meer dingen met korting nodig hebben dan hou ik het in de gaten of dat hier ook is (maar gezien de kortingsbonnen die ik al kreeg denk ik dat je misschien in een andere regio zit?)

Yvonne

Yvonne

28-10-2008 om 22:05

Maan ot

hier in deze regio ook kortingsbonnen gehad. Actie is landelijk, ik heb Bart Smit namelijk vorige week gebeld en heb daar specifiek naar gevraagd.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.