Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Sinterklaascadeautjes voor een leuke prijs

Ik heb niet eerder een topic geopend hier maar ik hoop dat jullie met me mee willen denken. Binnenkort ga ik Sinterklaas vieren met mijn nichtjes van 1 en 4. Ik zag dat ze bij Kruidvat een spel verkopen voor de helft van wat er bij Bol voor gevraagd wordt. Hebben jullie nog meer tips van webshops of winkels waar je voor echt goede prijzen cadeautjes kunt kopen?


Tickel schreef op 15-11-2022 om 20:43:

[..]

Stuur even een mailtje [email protected] of vul het contactformulier in. Ik heb het toen zelf overgemaakt, maar ook zelf pakketten samengesteld vanwege de interesses van kind.

Top! Dankjewel ik het proberen.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

15-11-2022 om 21:25

Evaluna schreef op 15-11-2022 om 21:15:

[..]

Top! Dankjewel ik het proberen.

Succes! Het zijn echt mooie boeken. Zie net dat ze ook FB hebben https://www.facebook.com/profile.php?id=100076384893088&eav=

Geef niet te veel hè? De kinderen hebben er niks aan en de ouders zullen blij zijn als je het bescheiden houdt. Sorry, maar ik spreek als iemand die een kleine woonkamer en een wat koopgrage schoonmoeder had. Niet altijd een handige combinatie

nlies schreef op 15-11-2022 om 16:49:

Een beetje laat nu, maar voor die leeftijd kun je het hele jaar aanbiedingen aflopen. Die zijn nog niet zo dat ze met alle hypes mee willen doen.

Die van een misschien, maar die van vier kan al best specifieke wensen hebben. Tenminste wel als ik hier in huis kijk zijn die wensen nu anders dan half jaar geleden.

Gingergirl schreef op 15-11-2022 om 20:20:

[..]

O dat herken ik niet, juist veel items echt fors goedkoper bij Bol maar ligt er ongetwijfeld aan wat je zoekt. Aanbiedingen i de gaten houden is altijd aan te raden. En de kringloop is ook een aanrader.

Bol heeft recent alles opgehoogd. 

Ik heb in september en oktober een verlanglijstje voor mijn kind gemaakt. Ik hou daar allerlei cadeau ideeën op bij. Dat verlanglijstje neemt alle prijzen over. Afgelopen week heb ik de prijzen van die artikelen opnieuw bekeken. Vrijwel alles is 5 euro duurder geworden met als toppunt één bepaalde lego set die 20 euro duurder was geworden dan de maand ervoor. 

PhilDunphy schreef op 16-11-2022 om 10:46:

[..]

Bol heeft recent alles opgehoogd.

Ik heb in september en oktober een verlanglijstje voor mijn kind gemaakt. Ik hou daar allerlei cadeau ideeën op bij. Dat verlanglijstje neemt alle prijzen over. Afgelopen week heb ik de prijzen van die artikelen opnieuw bekeken. Vrijwel alles is 5 euro duurder geworden met als toppunt één bepaalde lego set die 20 euro duurder was geworden dan de maand ervoor.

Vlak voor de Sint wordt veel opgeprijst maar dat is in fysieke winkels hetzelfde. Zie nu artikelen in de intertoysgids staan voor duurdere prijzen dan een paar maanden terug. Goed vergelijken en op tijd inkopen loont meestal wel. Nu een paar items bij Bol die echt fors in prijs schelen met andere zaken. Doos lego voor zoon ruim 20 euro goedkoper en een item voor mijn dochter zelfs 30 euro verschil. 

Temet schreef op 16-11-2022 om 07:37:

Geef niet te veel hè? De kinderen hebben er niks aan en de ouders zullen blij zijn als je het bescheiden houdt. Sorry, maar ik spreek als iemand die een kleine woonkamer en een wat koopgrage schoonmoeder had. Niet altijd een handige combinatie

Helemaal mee eens. En het hoeft niet altijd speelgoed te zijn. Op de leeftijd gaf ik als schoencadeau ook gewoon een leuke tandenborstel of doucheschuim met een figuurtje erop. Voor die van 4 kun je ook een pak kruidnotenmix kopen als het kind bakken tenminste leuk vind.

Dromertje

Dromertje

16-11-2022 om 17:36 Topicstarter

Goede tip om niet te veel te geven. Wat dat betreft is de wereld ook echt oneerlijk. Ik heb meer geld uitgegeven aan speelgoed voor goede doelen die zich inzetten voor gezinnen die te arm zijn om hun kind met Sinterklaas iets te kunnen geven dan voor mijn nichtjes die het hele jaar door al verwend worden door de familie. Dat is ook de reden dat ik een topic heb geopend om cadeautjes te kopen voor een goede prijs.

Kinderen krijgen sowieso al veel in deze tijd. Sint komt thuis, bij opa's en oma's, op school/opvang, in de buurt/wijk. Bij zulke jonge kinderen is het aantal cadeautjes vaak belangrijker dan de waarde en het uitpakken is op zich al een feestje.

MamaE schreef op 16-11-2022 om 17:40:

Kinderen krijgen sowieso al veel in deze tijd. Sint komt thuis, bij opa's en oma's, op school/opvang, in de buurt/wijk. Bij zulke jonge kinderen is het aantal cadeautjes vaak belangrijker dan de waarde en het uitpakken is op zich al een feestje.

Onze kinderen wilden toen ze 1 en 2 waren na eerste cadeau eigenlijk gewoon meteen spelen ipv alles uitpakken.

Gingergirl schreef op 16-11-2022 om 10:56:

[..]

Vlak voor de Sint wordt veel opgeprijst maar dat is in fysieke winkels hetzelfde. Zie nu artikelen in de intertoysgids staan voor duurdere prijzen dan een paar maanden terug. Goed vergelijken en op tijd inkopen loont meestal wel. Nu een paar items bij Bol die echt fors in prijs schelen met andere zaken. Doos lego voor zoon ruim 20 euro goedkoper en een item voor mijn dochter zelfs 30 euro verschil.

Ik kreeg een tip dat iets van mijn verlanglijstje nu voordeliger was geworden. Het was eerst €69.00. Nu €80.00, hello Black Friday😄

Max88 schreef op 17-11-2022 om 10:41:

[..]

Ik kreeg een tip dat iets van mijn verlanglijstje nu voordeliger was geworden. Het was eerst €69.00. Nu €80.00, hello Black Friday😄

🤣ja dat gebeurt soms. Ik ben gelukkig tot nu toe echt flink voordeliger uit. Wat ook weleens gebeurt is dat het artikel bij een andere aanbieder vandaan komt waardoor het duurder is. Vergelijken is altijd wenselijk.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.