Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Sinterklaascadeautjes voor een leuke prijs

Ik heb niet eerder een topic geopend hier maar ik hoop dat jullie met me mee willen denken. Binnenkort ga ik Sinterklaas vieren met mijn nichtjes van 1 en 4. Ik zag dat ze bij Kruidvat een spel verkopen voor de helft van wat er bij Bol voor gevraagd wordt. Hebben jullie nog meer tips van webshops of winkels waar je voor echt goede prijzen cadeautjes kunt kopen?


via Pepper zie ik regelmatig leuke aanbiedingen, bol.com heeft nu dagdeals. Amazon kan ook goedkoper zijn dan reguliere winkels, zeker met Black Friday of de prime days. Verder koop ik ook weleens via Limango alleen daar is de levertijd vaak langer. 

Kringloopwinkel

Op die leeftijd haald ik inderdaad ook veel bij de kringloop 
Kruidvat heeft inderdaad leuke aanbiedingen rond deze tijd.
Lego was (weet niet of het deze week nog is) vorige week 2 + 1 gratis

Aldi en lidl hebben nu ook veel speelgoed liggen voor niet te verl geld

Trekpleister heeft ook betaalbaar speelgoed

Mama-Inge schreef op 15-11-2022 om 15:01:

Op die leeftijd haald ik inderdaad ook veel bij de kringloop
Kruidvat heeft inderdaad leuke aanbiedingen rond deze tijd.
Lego was (weet niet of het deze week nog is) vorige week 2 + 1 gratis

Aldi en lidl hebben nu ook veel speelgoed liggen voor niet te verl geld

Lidl heeft inderdaad hele leuke dingen voor een betaalbaar prijsje.

Marktplaats 

Heel goed dat ze tegenwoordig specifiek reclame maken voor 2dehands speelgoed

Ik weet niet uit welke regio je komt, maar bij van Cranenbroek (in Noord- Brabant) hebben ze ook speelgoed wat soms veel goedkoper is. 

Bol is vaak duurder, al heb ik er gisteren nog een paar super leuke boeken gekocht in de actie '3 voor €20'. Dochter (3) vindt de boekjes over klein konijn (nog even... spelen/haartjes wassen/een kusje er op/etc.) heel leuk, maar ook andere mooie boeken gekocht. Sommige normaal €12,95-€14,95, dus dat vind ik een hele mooie aanbieding. 

Afgelopen weekend bij Prenatal ook 20% korting op al het speelgoed en daar waren sommige dingen sowieso al veel goedkoper, bijvoorbeeld de badbootjes van Little Dutch: normaal €12,99, bij prenatal standaard €7,99, nu €6,50. Die krijgen nichtje van 1 en baby dus (o.a.) van de Sint.

Een beetje laat nu, maar voor die leeftijd kun je het hele jaar aanbiedingen aflopen. Die zijn nog niet zo dat ze met alle hypes mee willen doen. 

Dromertje

Dromertje

15-11-2022 om 19:59 Topicstarter

Iedereen bedankt voor het meedenken! Ik heb de websites van alle bedrijven alvast even bekeken en zag dat er zeker leuke dingen tussen zaten. Vooral bij Trekpleister kan ik mijn slag wel slaan denk ik.   

Gsleutel schreef op 15-11-2022 om 16:47:

Bol is vaak duurder, al heb ik er gisteren nog een paar super leuke boeken gekocht in de actie '3 voor €20'. Dochter (3) vindt de boekjes over klein konijn (nog even... spelen/haartjes wassen/een kusje er op/etc.) heel leuk, maar ook andere mooie boeken gekocht. Sommige normaal €12,95-€14,95, dus dat vind ik een hele mooie aanbieding.

Afgelopen weekend bij Prenatal ook 20% korting op al het speelgoed en daar waren sommige dingen sowieso al veel goedkoper, bijvoorbeeld de badbootjes van Little Dutch: normaal €12,99, bij prenatal standaard €7,99, nu €6,50. Die krijgen nichtje van 1 en baby dus (o.a.) van de Sint.

O dat herken ik niet, juist veel items echt fors goedkoper bij Bol maar ligt er ongetwijfeld aan wat je zoekt. Aanbiedingen i  de gaten houden is altijd aan te raden. En de kringloop is ook een aanrader.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

15-11-2022 om 20:28

Gsleutel schreef op 15-11-2022 om 16:47:

Bol is vaak duurder, al heb ik er gisteren nog een paar super leuke boeken gekocht in de actie '3 voor €20'. Dochter (3) vindt de boekjes over klein konijn (nog even... spelen/haartjes wassen/een kusje er op/etc.) heel leuk, maar ook andere mooie boeken gekocht. Sommige normaal €12,95-€14,95, dus dat vind ik een hele mooie aanbieding.

Afgelopen weekend bij Prenatal ook 20% korting op al het speelgoed en daar waren sommige dingen sowieso al veel goedkoper, bijvoorbeeld de badbootjes van Little Dutch: normaal €12,99, bij prenatal standaard €7,99, nu €6,50. Die krijgen nichtje van 1 en baby dus (o.a.) van de Sint.

Voor boeken kun je ook hier terecht   https://www.stichting-geef-om-elkaar-nederland.nl/boekenactie-2022-en-titels/

10 boeken voor 15 euro inclusief verzenden. Allemaal nieuw en van Lemniscaat. Zitten echt heel leuke tussen, ook Gruffalo.



Tickel schreef op 15-11-2022 om 20:28:

[..]

Voor boeken kun je ook hier terecht https://www.stichting-geef-om-elkaar-nederland.nl/boekenactie-2022-en-titels/

10 boeken voor 15 euro inclusief verzenden. Allemaal nieuw en van Lemniscaat. Zitten echt heel leuke tussen, ook Gruffalo.



Dat klinkt als een leuke actie, ik zie op de site alleen geen mogelijkheid om te bestellen? Het lijkt of ze vooral doneren.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

15-11-2022 om 20:43

Evaluna schreef op 15-11-2022 om 20:39:

[..]

Dat klinkt als een leuke actie, ik zie op de site alleen geen mogelijkheid om te bestellen? Het lijkt of ze vooral doneren.

Stuur even een mailtje [email protected] of vul het contactformulier in. Ik heb het toen zelf overgemaakt, maar ook zelf pakketten samengesteld vanwege de interesses van kind. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.