Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
vlinder72

vlinder72

26-05-2010 om 18:40

Skateboard

Onze zoon wordt binnenkort 8 jaar en hij wil graag een skateboard voor zijn verjaardag. Het moet echt een skateboard zijn en geen waveboard. Nu heb ik echt totaal geen verstand van skateboards en hij ook niet dus ik heb geen idee wat een aardig skateboard is. Is een skateboard van bijvoorbeeld Hotwheels goed genoeg? Of moet ik naar een bepaald merk op zoek gaan. Hij zal geen prof worden maar ik vind het wel prettig als hij een aardig skateboard heeft waar hij langere tijd mee kan doen. Wie o wie heeft een tip voor mij?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mariska

Mariska

26-05-2010 om 18:51

Zoon van 11 jaar

is erg into skateboarden Hij adviseert je zoon eerst een niet te duur skateboard te kopen bij een speelgoedwinkel om te bezien of hij het wel echt leuk vindt. Tip van mijn zoon is om de wieltjes van het board goed te checken. Ze moeten 3 keer rond draaien als je ze met je hand afzet. Doen ze dat niet dan is het een waardeloos board Hij wil nu een professioneel board van Rollins van 120 euro en zeurt me daar minstens 5x per dag gek om!

vlinder72

vlinder72

26-05-2010 om 19:59

Drie keer rond draaien dus

Top tip. Ga ik proberen in de speelgoedwinkel. Ze zien mij daar vast al staan met dat gedraai aan die wieltjes. Pfff, dus een echt goed skateboard is nog duurder dan een waveboard.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.