Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Skelter

Over een paar weken wordt mijn zoontje alweer 5 jaar. Nu zijn we van plan om een skelter te kopen. Na het nodige speurwerk kom ik hele dure, dure en goedkopere skelters tegen en div merken zowel nieuw als tweedehands. Het handigst zou zijn om een skelter met 2 zitjes te kopen zodat zus van 6 ook mee kan. Maar geen idee of dit op deze leeftijd al een goed idee is, maw kan zoonlief dan wel trappend vooruitkomen? wie heeft er ervaring met een skelter kopen. alvast bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hier een bergskelter

wij hebben al een aantal jaren een Bergskelter met twee zitjes. Een goede aanschaf, er wordt veel meegespeeld. Mijn ervaring is dat kinderen vanaf een jaar of vier er goed mee uit de voeten kunnen.

groetjes van Purk

Hier

hebben e kinderen afgelopen verjaardag samen zo'n grote skelter gekregen. Twee zitjes en een aanhanger.
Dochter werd 5 en zoon 7 (kinderen zijn 6 dagen na elkaar jarig)

Dochter kan uitstekend overweg met skelter. De stoel voor kan versteld worden, is een eenvoudige handeling: stoel omhoog eruit halen en in het juiste gat terug doen.

Kids hebben er veel plezier in (en de kinderen in de buurt ook )

Gr Pham

angel3

angel3

12-01-2010 om 09:10

Wij ook

wij hebben ook een BERG met 2 zitjes. Dochter van 4 kan er ook op. Zoek goed rond er is enorm veel 2e hands te koop. Nieuw is enorm duur. Bij ons kan ie ook niet binnen staan dus extra zonde om er dan 500 euro voor te betalen....

arra

arra

12-01-2010 om 18:38 Topicstarter

Dank

beste allemaal, dank voor jullie reactie. jullie hebben me gerustgesteld ik zag het al voor me, 2 kids op een skelter en ze komen niet voorruit zaterdag gaan we bij een winkel oa ook met tweedehands kijken, we gaan ervoor!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.