Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
lisbeth

lisbeth

08-11-2012 om 07:54

Skylanders

Mijn 5 jarige zag gisteren bij een vriendje een spel: skylanders. Nu ben ik nog niet zo op de hoogte van grote jongens speelgoed dus wat is dit?
Hij was er helemaal lyrisch van en heeft het cadeau van de sint gevonden.
De prijzen die k echter zag zijn niet mals en de leeftijd is vanaf 7. Kan het toch wel voor een bijna 6 jarige

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wii spel

Het is een spel voor op de Wii waarbij je op een soort extra console plastic poppetjes zet waar je dan op het scherm mee speelt. Ik weet er het fijne (nog) niet van, ik heb een startersset voor mijn jongens klaarliggen voor de Sint.

skik

lisbeth

lisbeth

08-11-2012 om 09:53

Gamediscounter

ik zie hem bij de gamediscounter staan voor 63 euro inclusief verzendkosten.

iemand ervaring met de gamediscounter?

dit gaat hij wel helemaal super vinden

P

P

08-11-2012 om 15:20

Valt tegen

Met de standaard drie poppetjes kunnen alleen echt hele goede spelers het spel uitspelen. Je hebt dus meer poppetjes nodig, ik geloof 8 (a een tientje per poppetje).

5 jaar

mijn jongste is 5,5 jaar en speelt skylanders met verve. geen idee hoeveel poppetjes je nodig hebt, maar het zijn ook wel leuke kadootjes om met een verjaarsagsfeestje oid te vragen.
wij hebben 'spyros adventure' maar het nieuwste spel heet 'giants'. niet alle poppetjes kunnen bij beide spellen woden gebruikt. opletten dus! op de verpakking staat voor welke variant ze geschikt zijn.

Verstuurd met de Ouders Online iPad app.

Toke

Toke

09-11-2012 om 23:48

Niet alle spelers nodig

hier twee jongens van 11 en 7 met veel vriendjes die allemaal heel graag hier komen skylanderen. We hebben bij lange na niet alle speelfiguren, maar ik heb niet het idee dat het spel daardoor doodloopt of anderszins niet optimaal gespeeld kan worden. Integendeel.
Persoonlijk vind ik het fijn dat de spelers uitgeput raken als er lang mee gespeeld wordt en dan moeten ze met een andere speler verder. Dat is een mooi moment om zelf ook even wat anders te gaan doen, roep ik dan
Vandaag een bijna zevenjarige aan het werk gezien. Die had wat meer uitleg nodig dan de vriendjes van oudste, maar had ook heel veel plezier.
Het spel zelf is een combinatie van zoeken, strijden en ontdekken. Met veel levels en ze kunnen de spelers op verschillende momenten upgraden. Ik heb het zelf niet gespeeld trouwens, dus het kan best zijn dat ik heel essentiele spelonderdelen nu niet noem

Ziva

Ziva

10-11-2012 om 01:01

Hier

Wij hebben skylanders gekocht voor onze zoon van twaalf maar onze jongste van vijf vindt het ook geweldig. Hij snapt het ook prima. Het fijne is dat het spel helemaal Nederlandstalig is en ze het samen kunnen spelen. Ik vind het wel een aanrader.

lisbeth

lisbeth

10-11-2012 om 08:30

Gekocht

Gisteren bij de intertoys. Het is een jongetje wat handig is met alles wat met beeldschermen te maken heeft. Ik hoop dat hij er veel lol aan gaat beleven

Jo Hanna

Jo Hanna

12-11-2012 om 21:59

Hoeveel poppetjes?

Ik wil ook een startersset kopen voor Sinterklaas voor mijn twee kinderen. Ik begrijp niet helemaal hoe dat werkt met die poppetjes. Is het principe twee kinderen = twee poppetjes? Of werkt dat anders?
Groet, Jo Hanna

Ook voor de ds?

Nu we toch bezig zijn: klopt het dat je dit ook in mini vorm voor de DS kan kopen? Maar ik kan nergens achterhalen welke ds dan....
En is het wel leuk in het klein?

We hebben (nog) geen WIi, en hebben ook geen potje nu om die aan te schaffen....

P

P

13-11-2012 om 06:52

Jo hanna

Vorig jaar kreeg je gewoon standaard drie poppetjes bij de startersset, ik weet niet of dat veranderd is maar je hebt echt wel die eerste drie nodig. Voor de meeste mensen heb je 8 poppetjes nodig om het spel uit te spelen.

lisbeth

lisbeth

13-11-2012 om 07:46

Drie ind

1 grote en 2 kleine, bij de giants versie. Ik heb echter aan resterende familie aanvulling gevraagd

Voor de 3 ds bestaat ook een versie, die heb ik gewoon bij de intertoys zien staan

Jo Hanna

Jo Hanna

13-11-2012 om 23:39

Dank voor de info

Ik heb voor Sinterklaas dus de starterset gekocht met nog twee extra poppetjes. Ik kreeg van de jongen in de winkel nog de tip dat je poppetjes moet kiezen van verschillende 'werelden' omdat de poppetjes niet zomaar overal in kunnen. Er zijn acht verschillende symbolen en kleuren.
Groet, Jo Hanna

Nog 1 vraag

Nog 1 vraag: moet je een bepaald systeem van de Wii hebben om met Skylanders te kunnen spelen?
We gaan waarschijnlijk een 2e hands van martkplaats aanschaffen maar zou jammer zijn als die dan te 'oud' is voor Skylanders.....

Ik ga mn licht ook even opsteken bij 'digitaal'....

Dank alvast!

Oude wii?

wij hebben het ding al jaren. ik weet niet of er verschillende wii's bestaan, maar skylanders doet het gewoon bij ons.

Verstuurd met de Ouders Online iPad app.

Helder!

tnx!

Topspul

Door die Wii poppetjes heeft onze zoon enorm leren sparen. Wij hebben vorig jaar met Sinterklaas het starterpack voor hem gekocht en alle poppetjes heeft hij er daarna zelf bij gespaard. Het is net zo'n leuke prijs dat ze er echt voor moeten sparen, maar niet zo duur dat het extreem lang duurt.

Zijn zakgeld werd gespaard, hij wilde allerlei klusjes doen opeens en had hij het geld bij elkaar dan werd er een nieuw figuurtje gekocht waar hij mega trots op was.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.