Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Slaaptrainer klok

Al vaker hier op het forum voorbij gekomen: de slaaptrainer. Ik wil hem nu voor dochter, 6 jaar, aanschaffen. Dochter staat gerustom 5:00u op en gaat dan een boekje lezen of spelen op haar kamer. Dochter heeft een wijzerklok en een digitale klok op haar kamer en daar hebben we al vaker voor haar de cijfers of stand van de wijzers aangegeven wanneer dochter uit bed mag (cijfers opgeschrijven, stand van klok nagemaakt), maar dit lijkt niet te lukken. Het is niet concreet genoeg. We hopen dat zo'n slaaptrainer wel lukt. Ik heb gegoogeld waar je zo'n klok kunt kopen, kom vooral op babybuzz uit. Alles wijst ernaar terug. Verder kom ik wel Nijntjes slaaptrainers tegen, maar voor een Nijntje voelt dochter zich te groot (hebben net op haar verzoek alle nijntje spullen van haar kamer gehaald.)
Weet iemand waar zo'n klok nog meer te koop is. Zou eigenlijk het liefst naar een winkel gaan.

Groetjes Pham

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Annet

Annet

07-11-2010 om 22:09

Timer voor lampje

Niet precies waar je om vraagt, maar heb je al gedacht aan een klein lampje op de kamer dat aangaat als ze op mag staan. De tijd kun je beïnvloeden door een schakelaar die het lampje op de gewenste tijd inschakelt.

amk

amk

07-11-2010 om 22:42

Lampje idd

ik werk al sinds haar 3e met een lampje voor dochterlief.
Als het lampje uit is mag ze haar kamer uit. Je kunt een kind niet dwingen om te slapen, wel tot jou niet lastig vallen.
Ze komt nu om 9 uur haar kamer uit op weekenddagen. Nu nog een timer zoeken die niet overduidelijk een klik geluid laat horen, want soms wordt ze daar wakker van.

Pham

Pham

07-11-2010 om 23:10 Topicstarter

Timer

heb ik wel aan gedacht, maar dochter slaapt standaard met een lampje aan. Maar ik kan misschien wel een tweede lampje op haar kamer zetten. Het "tijd" lampje.
Zeker het overwegen waart.... maar als iemand een winkel weet waar ik zo'n beren/ olifantje slaaptrainer kan vinden, kan ik hem bekijken. op de plaatjes komt het me wat kinderachtig over, maar dat kan aan het plaatje liggen.

Groetjes Pham

Kidsleep

Wij hebben een KidSleep wekker voor de jongste. Met een plaatje van een slapend konijn en een wakker/wandelend konijn. Er zijn ook andere plaatsjes voor te koop. Ik vind het ideaal, lekker duidelijk ook. We hebben een lampje met timer geprobeerd maar dat werkte niet echt. Dit wel

Rafelkap

Rafelkap

08-11-2010 om 10:58

Kidssleep

wij hebben ook een kidssleep. Ik vind het wel duur voor zo'n plastic, dun ding. Hij ziet er vrij fragiel uit, gelukkig kan je de lampjes wel los bijkopen. Het werkt wel, maar ik had achteraf liever een leuke, degelijke klok met timer aangeschaft.

Deze

heb ik gekocht
http://www.find-me-a-gift.co.uk/kids-clock-childrens-clock-teach-me-time-talking-alarm-clock.html?gclid=COK-toedkaUCFQz-2AodIkhpPQ

Werkt echt prima en geen klik ofzo als het lampje op groen gaat. Digitaal dus geen gedoe met instellen. En het lampje kan uit/oranje of groen, dus je kan hem ook nog instellen zodat uit=slaap, oranje=zachtjes spelen, groen=uit bed is.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.