Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Sleep over feest

Hallo allemaal,
Mijn dochter is de afgelopen vakantie 12 geworden en zit nu in groep 8.
Ze wil nu heel graag als feestje een Sleep over geven. Nou vinden wij dat prima er komen 5 meiden in de leeftijd van 10/11/12 jaar.
We beginnen rond 17.00 en gaan na een kindvriendelijke borrel (lees jip en janneke champagne) gourmetten hierna willen ze hun slaapplaatsen op zolder maken en lekker een dvd-tje kijken maar nu is de vraag welke ?? Wie heeft er een tip en wat zouden ze nog meer kunnen doen?
Volgende morgen een brunch en dan weer naar huis.

Dus wie heeft er tips voor de Sleep over wat kunnen ze allemaal gaan doen en welke film natuurlijk.

we wachten de reacties af,
ingmyr en dochter

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hier

hebben we het volgende gedaan:

van die kant en klaar maskertjes kopen, elkaar een maskertje geven (de blauwe vonden ze geweldig, leken allemaal wel smurfen!)
elkaar opmaken, nagels lakken
Daarna een fotoshoot gemaakt van alle meiden apart en als groepje. Leuk aandenken als ze groter zijn.

we hebben popcorn neergezet, verschillende chipjes, lekkere drinken en ze hebben de avond en gedeelte van de nacht zich kostelijk vermaakt!

Vooral de slaperige koppies de volgende dag boven de tafel vonden wij geweldig...ook daar hebben wij foto's van gemaakt

Ingmyr

Ingmyr

26-08-2009 om 08:25 Topicstarter

Begripvol

Klinkt allemaal erg leuk en dochter vind zekere de maskertjes erg leuk.

Bedankt voor je tips.
Hopelijk zijn er nog meer tips ....???
gr Ingmyr en dochter

kirima

kirima

26-08-2009 om 13:06

Dvd

Ingmyr,
Mijn dochter van 12 vindt de DVD's van de Olsen Twins allemaal geweldig, en haar vriendinnen ook. Misschien is dat wat? Ze hebben bij Bart Smit vaak aanbiedingen, voor 5 euro of zo, of zelfs een paar dvd's voor 5 euro.
Verder Timboektoe, Afblijven, High School Musical, dat soort dingen.
Succes!

Nog wat ideeën

Hoi, leuk he, zo'n feest! Ik kijk met veel plezier terug op mijn dochters slaapfeest.
Wij zijn begonnen met gourmetten. De tafel gezellig gedekt, lekkere vleesjes en dergelijke. Ze hadden direct al lol voor tien. Terwij zij met zijn zessen aan tafel zaten, aten mijn man en ik een pizza in de keuken.
Toen het een beetje donker werd, (het was maart) had ik voor ieder een stuk of zes van die lichtgevende bandjes. Je koopt ze voor 0,80 bent de action. Er zitten er vijftien in een pakje en als je ze "knakt" gaan ze lichtgeven. Ze maakten er armbandjes van, kettingen,brillen, ze gingen er mee naar buiten in een polonaise. Enfin, die humor is voor ons niet te volgen.
Daarna hier ook maskertjes. Lekker allemaal op een matje in de kamer liggen met een masker op en natuurlijk schijfjes komkommer op de ogen.
Toen de meest succesvolle activiteit. Elkaar yoghurt voeren met een blinddoek op. Iedere keer een duo die aan tafel zit geblinddoekt, ieder een lepel en een bakje yoghurt en voeren maar. Een smeerboel. Maar ze hebben zich ziekgelachen.
Toen had ik een film gehuurd: Yes man. Maar niet iedereen vond die film leuk. Dus er gingen er wat gezellig kletsen en chips eten in de éne hoek van de kamer en de rest zat geboeid te kijken.
Toen zijn wij gaan slapen en zijn de dames nog tot een uur of drie doorgegaan.
De volgende dag allemaal witte kopjes bij het ontbijt. Gezellig croissantjes en warme broodje. En dat was het. Dochter het hele weekend kapot, maar een groot succes.

Oja de films

Beverly hills chichuacha (hoe schrijf je dat)
Wild child
Mama Mia
Hoe overleef ik mezelf
Garfield

Succes

Ingmyr

Ingmyr

01-09-2009 om 08:08 Topicstarter

Ons progamma

is als volgt geworden:

17.00 aankomst en dan krijgen ze kinder champagne in lekker rose champagne glazen met een schaal kleine tompoezen
daarna naar zolder en hun slaapzakken neerleggen en gewoon gek doen
dan gourmetten, na de gourmet weer naar boven om films te kijken " seventien again" en " Hairspray" misschien dat er nog films meegenomen worden maar dan eerst onze goedkeuring en dan evt. nog kijken onder tussen chipjes/popcorn en drinken neer zetten en hopen dat ze een keer gaan slapen en in de ochtend een brunch daarna slaap spullen opruimen en ze gaan weer naar huis.

Uitnodigingen zijn rondgestuurd, zolder is aan kant, nu nog boodschappen en een dvd speler regelen (die van ons is nl kapot) vrijdag gaat het feest beginnen.

bedankt voor jullie ideeën dochter vond het erg leuk om te lezen.

Ingmyr en dochter

Heel veel plezier

Ik wens jouw dochter heel veel plezier. Maar dat gaat vast wel lukken. Leuk programma.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.