Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Denise

Denise

26-06-2009 om 13:36

Sociale vaardigheidstraining in hilversum

Wie heeft ervaring met sociale vaardigheidstraining in Hilversum (of de nabije omgeving).

Onze zoon van 10 heeft het momenteel soms nogal moeilijk op sociaal gebied en dan met name op school. Hij voelt zich erg buitengesloten en lost z´n frustraties meestal fysiek op. Hij is geen echte vechtersbaas maar ik begreep van de leerkracht dat hij toch nogal eens duwt en stompt, dat soort vervelende dingen.

Er is een bureau waar door veel ouders van school gebruik van wordt gemaakt maar ik ben nogal geschrokken van de intake-vragenlijst en ik wil eigenlijk weten wat er nog meer is op dat gebied in deze regio.

Wie heeft ervaring of tips?

Bij voorbaat dank voor de reacties.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Pippie

Pippie

26-06-2009 om 14:51

Bussum

Dag Denise,
Ik heb wel gehoord dat Saskia Koning in Bussum ook sova's geeft, helemaal afgestemd op het kind. Goede ervringen gehoord. Ik zou haar zeker even bellen. Met google vind je haar wel geloof ik.

Pippie

Salie

Salie

27-06-2009 om 21:45

Mijn dochter

heeft toevallig vandaag de laatste van 10 weken gehad. Dit was via praktijk de vlinder. Zit in kortenhoef geloof ik. De cursussen worden gegeven in Almere en Hilversum.
Mijn dochter is 6 jaar. Ik vind dat het er goed gedaan heeft. We moeten de lessen wel blijven herhalen, maar ze heeft er veel van geleerd en ze vondt het ook nog heel erg leuk ook.
Gr. Salie

Kijk eens op

www.shosin.nl

Dit zit in Hilversum en mijn dochter heeft er veel baat bij gehad.

Groetjes,

Iertje

Esenco.nl. Die man komt bij je thuis en is helemaal geweldig met kinderen. Dochter had het idee dat hij gewoon gezellig een uur kwam spelen, maar ondertussen kreeg hij precies boven water wat het probleem was.

Sorry

Moest zijn: www.esencocoaching.nl

Nassaulaan hilversum

Kijk eens op http://www.leerengedragsadviezen.nl

Mijn dochter heeft er een sociale weerbaarheidstraining gedaan, en ze gaat nu wekelijks voor een gesprekje terwijl we wachten tot er een uitgebreide test kan worden gedaan.

Wij zijn erg tevreden over hun werkwijze en de orthopedagogen zijn erg lief en doortastend en we hebben goed overleg met ze. Maar boven alles: dochterlief komt er graag.

Na de intake voor de weerbaarheidstraining destijds kregen we ook een hele waslijst met vragen, en daar stonden ook de meest bizarre vragen op. Maar het helpt wel om een beeld van je kind te krijgen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.