Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Ans

Ans

01-11-2008 om 14:26

Soort idols kinderfeestje

Ik ben nog bezig met mijn kinderfeestje. Heeft iemand wel eens een soort idols feestje gegeven voor een groep van 10 kinderen in de leeftijd van 7 en 8 jaar? Meest zijn 7. Ik heb het idee vooraf niets tegen de kinderen te zeggen en dan op de verjaardag kunstjes te laten doen. Kunstjes een voor een opnemen met de vdo en dan allemaal afkijken. Verkleedkleren klaarleggen zodat rest zich kan verkleden, opmaken. Verder wilde ik her en der nog wat spelletjes neerleggen zodat kinderen kunnen doen wat ze willen dus niet een parcours hoeven af te leggen. Wat denken jullie, vinden kinderen van deze leeftijd dit leuk en is het voor mij een beetje makkelijk? Ik ben benieuwd of iemand hier ervaringen mee heeft.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ans

Ans

01-11-2008 om 17:31

Hmmmm mmmmm

Je hebt wel gelijk met de oh zinnetjes. Ik ken de kinderen een beetje en er zit er eentje bij die standaard alle oh zinnen gebruikt en meestal de pret drukt. Verder wat verlegen kinderen dus misschien is dat uitnodigen wel een heel goed idee, kunnen ze zelf hun muziek kleding meenemen. Nog even over nadenken want het scheikundefeest is ook nog niet van de baan. Feestje is pas over een paar weken maar ik ben alvast begonnen met nadenken en verzinnen.

Viel hier een beetje tegen

n.a.l. van de vele 'dans-acts'en 'zang-acts' die jongste altijd met oudste deed en oudste ook vaak met buurmeisjes deed wilde jongste hier ook zo'n feest.
wij hebben ook een verkleedkist die ongekend vol is. (ik geloof niet dat iémand ons dat na doet zó veel hebben wij) en een karaoke speler met microfoon. dus dat was zo gepiept dacht ik.....2 oudere meiden (oudste+vriendin) erbij uitgenodigt voor de 'begeleiding' van de zangacts of dans-acts en we zouden buiten onder de car-port de finale houden, dan zou de halve buurt vanzelf als publiek komen kijken.
oudste+vriendin zouden ze aankleden, smincken en de acts dus helpen instuderen. gelukkig had ik ook nog een 'alternatief' programma achter de hand.
nou het viel zwaar tegen. alleen jongste en 2 buurmeisjes waren enthousiast....(die hadden het al vaker met oudste gedaan en waren dus de schaamte voorbij), de rest vondt het 'eng' of wist niks of klapte op het laatste moment toch nog dicht. afijn ze zijn wel allemaal aangekleed en gesmickt en alleen diegene die wilden hebben opgetreden, het werd een optreden van een stuk of 4 acts, de rest zag er vanaf....
erna hebben we verkleed en al bingo gedaan en de rest van de spelletjes....
groeten albana

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.