Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
PristinePorpoise22

PristinePorpoise22

13-01-2022 om 07:16

Speelafspraken etiquette


Caroline80 schreef op 14-01-2022 om 14:41:

[..]

Het gaat niet om de afstand tussen de kinderen onderling. Want die zitten al de hele dag bij elkaar op school. Maar om de afstand tussen mij en andere kinderen. De regels kunnen wel zeggen dat dat niet hoeft, maar dat betekent nog niet dat kinderen mij niet kunnen besmetten.

Als dat kind corona heeft steekt hij/zij jouw kind wel aan en krijg je het zo wel. Als je zo spastische bent over corona kun je beter helemaal niet laten spelen. Ipv alleen niet lunchen. De kans dat je corona krijgt van een kind is niet zo groot, zeker niet als je gevaccineerd bent. 

Maar goed laten we hier geen corona topic van maken, die zijn er al genoeg. 

dan

dan

14-01-2022 om 15:47

Caroline80 schreef op 14-01-2022 om 14:41:

[..]

Het gaat niet om de afstand tussen de kinderen onderling. Want die zitten al de hele dag bij elkaar op school. Maar om de afstand tussen mij en andere kinderen. De regels kunnen wel zeggen dat dat niet hoeft, maar dat betekent nog niet dat kinderen mij niet kunnen besmetten.

Maar als je daar zo bang voor bent, dan kun je beter geen andere kinderen bij jou laten spelen. En zekerheid heb je toch nooit, de een raakt besmet en een ander binnen hetzelfde gezin misschien niet. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.