Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
liora

liora

04-10-2011 om 07:37

Spoed: verkleden als superheld

Hallo,

Vanwege boekenweek mag zoon morgen verkleed naar school.. Hij wil als mummie. Hoe doe ik dat? En dan op een manier dat hij ook gewoon kan gymmen en zo?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Oud laken

een oud laken in reepjes scheuren en wikkelen?

Bibi72

Bibi72

04-10-2011 om 07:45

Mijn idee

Strakke broek, t-shirt met superheld (superman ofzo) cape eventueel een masker oid.

Zo natuurlijk


http://www.youtube.com/watch?v=UcuUSvbSIwQ

Nee, daar heb je niks aan natuurlijk, maar grappig is het wel. Misschien een witte longsleeve en een witte legging aandoen en daar met stift repen op tekenen, dat het net lijkt of hij 'ingewikkeld' is?

skik

Tijgeroog

Tijgeroog

04-10-2011 om 09:54

Kost iets meer tijd dan de methode van skik, maar ik zou een laken in repen scheuren en die op een (pyjama?)broek en shirt met lange mouwen naaien. Hoeft niet heel netjes te zijn. En een canadese vriendin van me zou de nietmachine pakken, dan be je nog sneller.

liora

liora

04-10-2011 om 14:41

Heel stom

maar ik kan dat allemaal niet. Ben bang dat dit niks wordt...

m ik

m ik

04-10-2011 om 15:59

Wc papier

Niet zo stevig, maar een klasgenootje van mijn dochter kwam (naar een klassefeest) als mummie ingewikkeld in wcpapier. Dikke variant nemen (4laags ofzo) en hopen dat het even houdt en niet regent

Merel

Merel

04-10-2011 om 15:59

Verband?

En anders hem iets wits/ lichts aantrekken en dan omwikkelen met verband? Gewoon het goedkoopste van het Kruidvat ofzo. Mocht zoon het zat zijn of te warm vinden halverwege de dag, kan hij het er altijd nog afhalen. Mocht het wat losraken dan geeft dat toch niet, dat hebben 'echte' mummies ook
Desnoods kan je het wat steviger vastmaken (als je dat zou willen) door hier en daar kloddertjes textiellijm te smeren (maar dan moet je kleding gebruiken die oud is en weg kan) (bison heeft tubes textiellijm)

Bibi72

Bibi72

04-10-2011 om 16:23

Oeps!

Sorry, had even niet gelezen dat het een mummie moest worden!

liora

liora

04-10-2011 om 16:31

Lastig

Het lastige is dat hij 's ochtends eerst gym heeft.... Ik kan hem natuurlijk altijd een rol wc-papier meegeven!

amk

amk

04-10-2011 om 17:09

Wit shirt en witte legging

en daar teken je dan strepen op met een zwarte permanent marker zodat het verband lijkt.
Pak er een donald duck bij voor een voorbeeld bv.

Goed idee amk!

Hoe kom je er op ;0)

skik

amk

amk

04-10-2011 om 17:46

Geen idee, ech nie☺

ech nie hooor!!! ☺☺☺

+ Brunette +

+ Brunette +

04-10-2011 om 22:06

Liora

Zelfs de methode-skik gaat niet lukken? Dus strepen tekenen op witte kleren? Eventueel combineren met wat verband om het er echter te laten uitzien. WC-papier gaat denk ik heel snel kapot.

liora

liora

04-10-2011 om 23:23

Helaas

Nee, hij heeft geen witte broek. Ik heb het opgegeven...

Jammer

ik zou voor dit soort gevallen een paar setjes verkleedkleding aanschaffen, dan weet hij waar hij uit kan kiezen en hoef jij niet te stressen als dat een dag van te voren wordt aangekondigd.

Op marktplaats even wat 2e hands spul kopen dus. Mijn oudste is de fase van verkleden grotendeels voorbij maar ik heb hier nog wel het 1 en ander liggen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.