Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Step voor 2 jongens van 5

Ik overweeg om onze twee jongens met hun vijfde verjaardag elk een step te geven. Dat zou hun eerste step worden. Ze willen het liefst een skateboard maar wij vinden ze daar nog te klein voor en steppen is het begin van leren skaten. Daar hebben ze wel oren naar. Maar wat is nu een verstandige koop, wat zijn leuke steppen die mee kunnen groeien ? Meestal moet je een aantal speelgoedwinkels af om een paar gezien te hebben om te vergelijken. Ik vind het erg lastig kiezen zo.

Heeft iemand een tip ?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Skatestep

Hier hebben beide kinderen (4 en 8) een skatestep. Ik vind ze ideaal. Ze kunnen tegen een stootje, kunnen ingeklapt makkelijk mee ergens naar toe en ze gebruiken de stepjes vaak. De ene komt geloof ik bij de Blokker vandaan en de andere bij de speelgoedwinkel. Beide rond de 15 euro.

Philou

Philou

02-09-2010 om 22:24 Topicstarter

Is dat ..

een skateboard met een uitklapbaar handvat oid ? In de blokker gekeken, geen skateboard. Ook online niet op de blokker site.. mocht je een plaatje hebben, graag!

Leandra

Leandra

03-09-2010 om 13:38

Step

Ik noem dit een kleine step. Ter vergelijking met de step met luchtbanden. Ze zijn uitklapbaar en je hebt ze in allerlei prijsklasses en uitvoeringen. Mijn zoon van 9 heeft 1 voor zijn verjaardag gekregen van € 50,- ('disco'step van Intertoys). Gaat mee in de taxi naar de BSO en daarna kan hij naar huis steppen terwijl ik fiets of hij gaat in de kofferbak (step, niet zoon ) als ik met de auto ben. Jongste heeft sinds 2 weken een uitvouwbare step van de Bart Smit voor € 20,-, zwart. gekocht va het geld van de verkoop van de step met luchtbanden. daar wilde hij niet op.

Groetjes Leandra

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.