Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Marjolein van den Broek

Marjolein van den Broek

20-05-2010 om 15:48

Stimuleren gezonde voeding

Toestemming van Forumredactie

Hallo,

Mijn naam is Marjolein van den Broek en ik ben een derdejaars studente Communicatie- en Informatiewetenschappen aan de Radboud Universiteit Nijmegen.

Momenteel doe ik onderzoek naar gezondheidscommunicatie en dan specifiek naar manieren om het eten van gezonde voeding van kinderen te stimuleren. Om hierachter te komen heb ik onder andere een enquête ontwikkeld en met goedkeuring van de forumredactie wil ik daarom vragen of jullie deze in zouden willen vullen.

Invullen duurt hooguit 5-10 minuten en is anoniem. Na een aantal introductievragen, volgt een filmpje waarna nog enkele vragen volgen.

De link naar de enquête is als volgt: http://enquete.let.ru.nl/nq.cfm?q=6dfff781-0e5c-fd80-0db8-eea11756efb9

Ik hoop dat u me kunt helpen! Alvast heel erg bedankt.

Vriendelijke groet,

Marjolein van den Broek

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
bibi63

bibi63

20-05-2010 om 16:43

Reactie

Hoi,
Ik heb de enquette ingevuld, maar snap niet zo goed de doelstelling. In feite gaat het erom hoe wij het reclamespotje van het voedingscentrum waarderen.
Gr. Bibi

Marjolein van den Broek

Marjolein van den Broek

20-05-2010 om 17:07

Doelstelling

Hoi Bibi,

Heel erg bedankt voor het invullen!
Er worden inderdaad vragen gesteld over het filmpje. Er is nl ook een andere versie van deze enquête in omloop met een ander filmpje. De beoordeling vh filmpje en de antwoorden op de andere vragen vormen voor mij samen een beeld over hoe een gezondheidsboodschap het beste kan worden overgebracht.

Gr, Marjolein

Vera*

Vera*

20-05-2010 om 22:18

Verre reis?

Ik ben na het aanklikken van de link al gestopt. Je schrijft dat het invullen 5-10 minuten zal duren en dan lees ik dat het 10-15 minuten zal duren. Het begint met vragen over een verre reis?????????? Ik heb niets ingevuld.

Marjolein van den Broek

Marjolein van den Broek

20-05-2010 om 22:35

Voorbeeldvraag

Oh dat is dan een fout van mijn kant! Het zal zeker niet meer dan 10 minuten duren.
Jammer dat je gelijk gestopt bent! De vakantievraag laat alleen zien welk type vragen er komen (mee oneens - mee eens, stellingen dus) qua onderwerp heeft de voorbeeldvraag niets met de enquête te maken.

lennest

lennest

22-05-2010 om 14:55

Hij doet 't niet...

Ik krijg als reactie:

U heeft de vragenlijst al eens geheel of gedeeltelijk ingevuld;
De vragenlijst die u wilt invullen is al afgesloten of is uitgeschakeld;
Er zijn al voldoende vragenlijsten ingevuld;
Er worden op dit moment werkzaamheden uitgevoerd aan de server.

Marjolein van den Broek

Marjolein van den Broek

23-05-2010 om 16:08

Bedankt voor het invullen!

Hallo allemaal,

Bedankt voor het invullen van de enquête! Inmiddels heb ik genoeg reacties ontvangen, dus is de vragenlijst van internet gehaald.

Gr. Marjolein

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.