Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Stom stom stom [ik wil ergens anders wonen}

Jij bent stom, ik wil liever Pits mama. Dit zijn teksten die ik nu zo ongeveer dagelijks hoor van mijn vierjarige schat. Pit is natuurlijk een vriendje. Ik weet dat dit veel voor komt, maar ik ga ook wel een beetje twijfelen. Ik denk wel dat Pits mam iets minder streng is en dat ik wel eens boos doe, ook als vriendjes komen spelen. Maar zoonlief gaat minstens een keer per playdate uit zijn dak en moet ik wel optreden. Maar wat ik wil weten± Zijn jullie ook zeer regelmatig dom en wil jullie kind ook liever ergens anders wonen. Haha, moet er ook wel een beetje om lachen natuurlijk maar toch.............

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Massi Nissa

Massi Nissa

24-03-2010 om 12:25

Gouwe ouwe

O, die paste ik zelf als kind ook toe: de moeder/vader van X is veel aardiger, zo'n moeder wilde ik ook wel. Mijn moeder pakte dan een grote tas en vroeg vriendelijk wat ik allemaal mee wilde nemen nu ik bij X ging wonen. Ik heb de uitdaging een keer aangenomen en stampte de deur uit met mijn tas, richting X. Helaas wist ik niet helemaal precies waar die woonde en kreeg ik na honderd meter eigenlijk al spijt. Uiteindelijk heb ik toen een flinke poos in het park gezeten met mijn tas. Mijn moeder vertelt achteraf dat ze me wel even achterna is geslopen om te zien waar ik naartoe ging, maar ze zag aan mijn getalm en gedraai al snel dat ik zo weer thuis zou zijn .
Dochter (nu drie) roept al minstens anderhalf jaar dat ze naar oma wil als wij boos zijn. Pfff, het is een hele oude truc, haha.
Groetjes
Massi

Annietje

Annietje

24-03-2010 om 21:31

Bij de buren

Een van mijn kinderen is bij de buren gaan wonen toen hij een jaar of vijf was. Een uurtje, en toen was hij weer terug. LOL!

amk

amk

24-03-2010 om 23:44

Bij haar vader

daar dreigt mijn 4,5jarige mee.
Maar ja als je daar bent heb je wel 2 zusjes met wie je de kamer moet delen, waarvan er 1 bijt omdat slaan niet mag, en die ook nog met jouw barbiepoppen willen spelen.

Ben je blij dat het weer maandag is en je weer naar mama mag.

buzz

buzz

28-03-2010 om 16:26

Mijn

zoon nu 4 en een half, 1 keer bij zijn tante want daar krijug je elke dag friet, nee natuurlijk niet als je daar elke dag zou zijn dan at je 1 keer in de week friet 1 keer rijst 1 keer aardappels 1 keer brood enz. Maar die eten frietjes als jullie er zijn omdat ze dan jullie extra willen verwennen omdat we niet zo vaak komen, dus vandaar, wil je er nu nog gaan wonen, nee want ik lust geen rijst. Verder nooit gehad.
Wel andersom, er heeft hier wel al een keer een vriendje op de stoep gestaan met een ingepakte kleren tas, die zij ik kom hier wonen.
Nou kom maar binnen.
Mama opgebeld, ja klopt zij ze ik ben benieuwd wanneer hij trug wil komen, nou dat was rond bed tijd hahahaha

mopperkont

mopperkont

30-03-2010 om 15:52

Hier ook

Ze wil bij een vriendin gaan wonen en soms wil ze ook nog haar broer en zus omruilen. Maar soms mogen andere kinderen van haar ook bij ons komen wonen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.