Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
k@rin

k@rin

21-11-2010 om 10:39

Surprise voor een meisje

Bij mijn dochter in de klas (groep 7) trekken ze geen lootjes, maar moeten de meisjes een suprise voor een meisje maken.

Zou het leuk zijn om een suprise in de vorm van een paard te maken. Er zijn zo'n 6 meisjes die van paarden houden. Of is het leuker om een neutrale surprise te maken zoals een zwarte piet of stoomboot.

Groet, Karin

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
k@rin

k@rin

21-11-2010 om 17:20

Pelle

Kaptafel heeft mijn dochter vorig jaar gedaan. Was inderdaad een leuk idee, surprise van mijn dochter werd als eerste uitgekozen.

Dochter twijfelt heel erg over de paardensurprise omdat ze bang is dat een "niet paardenmeisje" net haar surprise uitzoekt. Mijn idee was al om er dan een neutraal kadootje in te doen.

Ik vind wel dat de school het zo erg moeilijk maakt. Lootjes trekken is makkelijker, want dan kun je gericht een suprise maken van bijvoorbeeld de hobbies van dat kind.

k@rin

k@rin

21-11-2010 om 19:39

Inderdaad

inderdaad apart systeem. Kinderen en ouders mopperen al jaren dat ze gewoon lootjes willen trekken, maar school trekt er zich niks van aan.

De kinderen zitten in een kring met in het midden twee stapels, de meisjes surprises en de jongens surprises. Juf kiest een kind die als eerste met een dobbelsteen mag gooien, wie 6 gooit mag een kadootjes uitzoeken, en dan wordt gewoon de klok gevolgd tot er weer iemand 6 gooit.

k@rin

k@rin

21-11-2010 om 19:41

Gedicht

gedicht moet er ook bij van minimaal 16 regels en dat is ook best moeilijk als je niet weet wie jouw surprise gaat krijgen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.