Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Hulppiet

Hulppiet

15-11-2010 om 15:43

Surprise

Mijn zoon heeft een meisje getrokken. Wat is een topmodellenboek? Mag niet meer zijn dan 5 euro.

Heeft iemand ideetjes voor een surprise van iemand die van C-zwemles houdt, stiften wil, dat boek dus en handschoenen en een sinterklaaspop?

Andere zoon heeft iemand getrokken die van balsporten en computeren houdt en ik vind een laptop en een voetbalveld niet zo erg origineel.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Topmodel

Is een serie van teken/kleurboeken en dingen, waarbij de meisjes zelf de kleding tekenen op een voorgetekend popje. Ik weet dat het merendeel boven je budget ligt, maar bij de DA drogist hier hebben ze nu een kleine variant die ook wel heel leuk is, prijs weet ik niet precies, je zou eens kunnen kijken.

groetjes,
Jons

ayla

ayla

15-11-2010 om 16:26

Top models

is te krijgen bij de bart smit of intertoys. het zijn een soort kladblokken waarin ze kleding of kapsels kunne ontwerpen. Voor 5 euro vindt je echter niet veel, de meeste beginnen volgens mij vanaf een euro of tien. wel kun je losse stickervellen etc krijgen

Fiorucci

Fiorucci

15-11-2010 om 17:50

Topmodels

Er zijn al kleine aardigheidjes te krijgen van dit merk voor een paar euro, omdat er nu ook stiften, stickers en nog veel meer te koop is van Top Models, dus dat lukt best voor 5 euro. Low budget is een nepper, te koop bij Wibra voor 3 euro.

Kobalt

Kobalt

15-11-2010 om 18:19

Nepper

Ik zou hier een nepper niet doen, dat zou mijn dochter niet leuk vinden geloof ik. (groep 6)
Inderdaad wat leuke gummetjes, poloden oid. Topmodel is de nieuwe Diddl.

Action

Bij de action is een topmodel-nepper, met allemaal sjablonen er bij. Voor 2,99 of zo. Het is er voor kleding, make-up (gezichten) en nagels (handen).

Vic

Vic

15-11-2010 om 20:29

Geen nepper

Ik heb even gecheckt bij mijn dochter, en zij zou niet blij worden van een nep Topmodelboek. Dan kun je beter de stiften of een Topmodel make-up blok kopen (3,95 bij Intertoys).

Puck

Puck

15-11-2010 om 22:52

Hier wel een nepper

Puckdochter heeft wel 3 verschillende topmodel-boeken, maar onlangs heeft ze ook die nepper van de Action gekocht en daar is ze net zo blij mee. Haar maakt dat niet zo veel uit, eigenlijk vond ze het wel leuk dat er net iets andere modellen in stonden geloof ik.

Nepper

mijn dochters (bijna 8) zou het niets uitmaken, merk of geen merk. Het gaat om wat ze ermee kunnen! Ik zou voor die Action gaan! En misschien als surprise een nephoofd papier-machee-en (jeetje wat een woord) met wat nep makeup?

Fiorucci

Fiorucci

16-11-2010 om 08:24

Over de nepper

Mijn dochter, 10 jaar, heeft liever de originele TopModel spullen. Maar voor mensen die echt elk duppie moeten omkeren, bij wibra kost zo'n nepper deze week maar 1,99!

Puck

Puck

16-11-2010 om 08:34

Bedankt fio

Dank je voor de tip, die ga ik ook maar even halen voor Puckdochter, ook al hoef ik niet elk duppie om te keren....

Kobalt

Kobalt

16-11-2010 om 19:42

Beautycase surprise

Je zou een doos om kunnen bouwen tot een grote beautycase. Snippers erin, met een ingepakte kwast (zelf maken) een doos oogschaduw (waar je het kado dan onder vast plakt) een tube creme, een borstel, een reuze oogpotlood. Je kan er net zoveel indoen als je zelf wilt...

Nasha 1st

Nasha 1st

16-11-2010 om 21:51

Brrrr.....

volgend jaar mogen mijn kinders ook in de surprisehoek.....als ik dit lees, krijg ik het al spontaan benauwd.....

dutch

dutch

17-11-2010 om 00:47

Inspiratieloos

Nasha, niet te veel in de stress raken van al die creatievelingen hier. Kan het niet via een eenvoudige hobby dan komen hier de sint en piet surprises voor de dag. Platte doos, vulling in. Beplakken zodat net een boek lijkt, kruis erop van de sint en klaar is kees. Als mijn inspiratie het af laat weten wordt het altijd zoiets. Boot is trouwens ook simpel. 2 dikke grote stroken papier aan de punten vastnieten en om de doos heen plakken en je hebt al een halve boot . Keukenrol in het midden(zonder papier) touwtje er doorheen trekken waar je wat van die papieren driehoekjes op plakt als zijnde vlaggetjes en ook de boot is weer klaar.

Margriet*

Margriet*

17-11-2010 om 14:15

Nasha

Mijn zoon mag er gelijk twee maken een voor scouting, een voor school. Ik ben bang dat we aan de slag moeten, zoon is niet handig en niet creatief.....

Nasha 1st

Nasha 1st

17-11-2010 om 15:55

Lol...

ja, waarschijnlijk lukt zelfs mij dat, maar valt de surprise van de kids dan niet heel erg uit de toon?
(enne, ik moet er meteen TWEE maken he) .....adem in......adem uit.....

Puck

Puck

17-11-2010 om 16:02

Nepper bij de aldi

Ik heb vanmiddag geen nep-modellenboek kunnen vinden bij de Wibra, maar ik heb ze wel bij de Aldi gezien.

Fiorucci

Fiorucci

17-11-2010 om 18:21

Puck

Kan kloppen, hier zijn de modellenboeken bij wibra uitverkocht inmiddels. Top1toys heeft ook een ander merk voor schappelijke prijzen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.