Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
sjalot

sjalot

22-06-2012 om 13:59

Tijdschrift voor meisje van 8

Mijn dochter van bijna 8 (nu groep 4, straks groep 5) had het afgelopen schooljaar een abonnement op Inkie. Het leek mij een leuk tijdschrift maar zelf was zo niet zo enthousiast. Wat ze dan zou willen? "Iets met meer strips" was de reactie.
Heeft iemand een suggestie voor een leuk blad? Ik heb al even gebladerd in de Tina: best veel strips (o.a. een Nick en Simon strip (??!), dat zal wel in de smaak vallen want sinds The Voice is ze into Nick & Simon)). Maar is het niet eigenlijk voor oudere meisjes? Over vriendjes, mode enz.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
+ Brunette +

+ Brunette +

22-06-2012 om 14:18

Donald duck

Dat vind ik al veertig jaar een heel leuk blad wat ik graag lees, één en al strips.

Fiorucci

Fiorucci

22-06-2012 om 14:53

Of Katrien! Speciaal voor meiden.

Ik zeg

DD. Leuk voor het hele gezin

Het nut van Katrien ontgaat mij ten ene male. Behalve dan natuurlijk voor de uitgever die zo twee aparte bladen kan proberen te slijten aan gezinnen die jongens en meisjes hebben.

Tina lijkt me ook voor oudere meisjes eigenlijk, maar misschien denk ik nu teveel aan de Tina van vroeger.

Maar waarom ga je niet eens met haar naar de bieb? Vaak zijn al die tijdschriften daar te bekijken, kan ze zelf zien wat haar leuk lijkt. En dan een proefabonnementje ofzo om het uit te proberen.

Groeten,

Temet

Kiezen

Mijn kinderen konden kiezen. Of een abonnement van een jaar of elke week een blad uitkiezen. Dan werd het ook weleens een kleurboek of een stickerboek.

Rafelkap

Rafelkap

27-06-2012 om 19:18

Boekie boekie

Ken je Boekie boekie? Koop eens een los nummer, wij vinden het erg leuk!

Mijn dochter

heeft sinds haar 8e een abonnement op Wapiti (steeds als verjaarscadeau verlengd). Veel strips zijn het natuurlijk niet, maar ze vindt het nog steeds het leukste blad.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.