Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
frederique

frederique

22-09-2010 om 13:36

Tinadag

Ha,
Het is al eens eerder voorbij gekomen. Maar nog niet concreet afgesproken.

As zondag Tinadag. Wij komen van ver en ik blijf hele dag. Zoek waarschijnlijk lekker terras op en neem boek mee.
Nog meer OO-ers met die plannen? Kunnen we samen koffie drinken!
(hoorde overigens van meer ervaren tinadagmoeder dat je kinderen heel goed alleen kunt laten... maar ik doe dat toch niet)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

22-09-2010 om 13:51

Ha frederique

Ja, wij gaan ook. Ik had te maken met een beetje zeurige 'vader van vriendinnetje' die op zondag niet vroeg op wilde maar ook niet wilde dat zijn dochter ging logeren (fijn zoiets), dus wij zijn er pas rond 11.30 uur. Mijn dochter heeft van de week een mobiel gekregen dus ik installeer mezelf ook ergens op een terras. Hoe herken ik jou?

frederique

frederique

22-09-2010 om 23:35

Adressen

Hoi,
zullen we even via forumbeheer adressen uitwisselen?
Kan ik je ook mijn telefoonnummer geven. (is wat gemakkelijker dan met rode roos in het haar rondlopen LOL)

Polly Shearman

Polly Shearman

23-09-2010 om 14:58

Oh jammer

dat leek me nou juist net zo leuk... "ik draag een blauwe jas, en ik heb rood haar, zoek me maar"

niet dat ik kom naar dat tina gebeuren, maar ik hou van mensen kijken dus ik zou me heel erg vermaken op een terras daar, loeren of ik bekende moeders van oo zie...

veel plezier!

Vic

Vic

23-09-2010 om 22:42

Frederique

Je kunt me mailen op hier_san apestaartje hotmail punt com. Leuk!

frederique

frederique

25-09-2010 om 14:16

Mail

Ha Vic,
Ik heb je gemaild!
Zie je zondag!

(las dat er leuk OB-feest is. Ligt het nu aan mij dat ik me er niets bij voor kan stellen )

gr

Vic

Vic

25-09-2010 om 18:55

Frederique

Ik heb je terug gemaild!
Ha, ik heb me er nog niet in verdiept, weet alleen dat Nick en Simon komen Ben benieuwd hoe het is, zoveel meisjes van 11-16 bij elkaar.

Vic

Vic

26-09-2010 om 21:22

Cobi

Jazeker, er waren ook meisjes van 16. De meiden kregen namelijk bij ongelooflijk veel standjes allerlei tasjes met leuke spulletjes (we hebben wel 7 kleuren oogschaduw). De 11-jarige dames die ik bij me had vonden het erg geslaagd, maar ik was redelijk gevloerd na zo'n dag. Het is ook nog gelukt om Frederique te vinden, tussen honderden moeders met roze tasjes, en we hebben gezellig koffie gedronken.

frederique

frederique

26-09-2010 om 23:17

Drukkkk

Ja, het was een gezellig chaotisch kopje koffie tussen roze tassen en bellende moeders. Leuk om je even te zien Vic!
Overal lang in de rij, vele extra uitzendkrachten aan het werk en absolute topdrukte in het park. De twee 12 jarige meiden die ik meehad waren helemaal voldaan.
Veel jonge meisjes gezien. Ik schat in: van 8 tot 16.

Het zwemmen is niet meer gelukt. Er stond een rij van wel 200 meter. Gelukkig op tijd weg, want bij Amsterdam nog wel uur in de file gestaan!

Zit net te denken:
Afgelopen zomer bij zwoele zomermiddag in beeldentuin bij kroller-muller geweest. Was wel absolute tegenpool van deze dag.
Poezie, rust, picknickken, peterendewolf en theater....
Maar geloof dat mijn dochter dan toch Tinadag prefereert.

Ach: zolang je ze alles een keer aanbiedt LOL

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.