Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Tip; gratis naar de McDonald's!

Tip voor iedereen met kinderen van 3-8 jaar: Als je de app Roamler installeert (iPhone of Android) en de code HappyMeal gebruikt bij je registratie krijg je een vergoeding van 10 euro om bij een McDonald's restaurant naar keuze met jouw kind een Happy Meal te gaan eten. Ter plekke moet je dan een paar vragen beantwoorden en een paar foto's maken. Aangezien een Happy Meal 3,95 kost houdt je er een mooi zakcentje aan over!

amk

amk

24-07-2014 om 19:12

dus

je kind uitleveren aan de marketing mensen van McD voor een 10tje. Want waar willen ze anders die foto's voor hebben.

Eefje08

Eefje08

24-07-2014 om 19:17 Topicstarter

Middagje uit

Het zijn foto';s van het restaurant, ze willen de actie meten. Mij kan het niet heel; veel schelen wat hun redenen zijn eerlijk gezegd, mijn dochter en ik hebben genoten van een leuk middagje uit!

creabea

creabea

25-07-2014 om 23:14

reclame

Mag dit soort berichten van het forum af? Ik vind dit hier niet passen, sorry.

Miekemieke

Miekemieke

26-07-2014 om 08:33

blehh

McDonalds is zo ontzettend ranzig.

Katniss

Katniss

26-07-2014 om 08:57

Nah

Daarbij betaal ik dat tientje zelf wel, die paar keer per jaar. Wat een gedoe ook, moet je zo'n app downloaden, foto's maken. Wat doet die app eigenlijk?

Tango

Tango

26-07-2014 om 22:56

Dat dacht ik dus ook

Ik vind dat soort dingen dus ook veel teveel gedoe. Dan betaal ik wel gewoon hoor. Je moet er ook maar net aan denken dit te doen voordat je naar de Mac gaat. Meestal komt dat hier onverwachts. En vooral ook niet te vaak want ik vind het eten daar helemaal niets. Maar ja, de kinderen vinden het natuurlijk geweldig.

*bella*

*bella*

27-07-2014 om 14:30

tsja

Kan me toch echt voorstellen dat er hopen mensen zijn die een uitje lastig kunnen betalen en zo ook niet naar mc donalds kunnen. Als je weinig op stap kan kan dat best een heel uitje zijn voor kinderen.

amk

amk

27-07-2014 om 18:42

tja

kan me voorstellen dathet lastig is om tebetalen, maar moet je daar je kind voor verkopen?

Pfffff

Wat wordt een volgens mij toch goed bedoelde tip zwaar opgevat zeg!

Er zijn ook mensen, onder wie ik, die het waarderen om een voordeeltjestip te krijgen. Ga er dadelijk ook een schrijven, over de gamma racing day.

Overigens hoef ik er niet over na te denken of ik naar mac ga of niet. Geen iphone.

Karin

Karin

28-07-2014 om 07:12

Roamler

Is een app waarmee gemakkelijk een centje bijverdiend kan worden. Er worden opdrachten vrij gegeven (zoals bijvoorbeeld de prijs van een liter halfvolle melk in de plaatselijke supermarkt of hoeveel soorten brood de warme bakker verkoopt op dinsdagmiddag) waarvan je zelf kunt bepalen of je meedoet. Je doet mee door je aan te melden voor de opdracht en foto's in te sturen. Op deze manier verzamelen bedrijven commerciële informatie via 'gewone' mensen en daar betalen ze deze 'gewone' mensen voor. Dit keer kennelijk met een cadeaubon van McD, meestal is het gewoon geld! Dat is in mijn ogen geen kinderen verkopen...

amk

amk

28-07-2014 om 07:22

karin

maar staat er ook iets in de algemene voorwasrden over wat ze doen / mogen doen met die foto's, want die verzamelen ze voor marketing doeleinden. En jij draagt het copyright over. (foto wordt eigendom van, staat er meestal)

Is bij prijsvragen ook meestal het geval. En nee die worden niet helemaal blanco verloot, zeker niet bij prijsvragen met een jury. Vaak ook staat in de deelname voorwaarden dat je als je wint je je beschikbaar moet houden voor marketing activiteiten.

En ja, dat eisen ze dan ook van je. Kom je vier jaar later je foto weer tegen bij de nieuwe actie, alleen dan met je inmiddels ex-man, nog steeds gelukkig glimlachend.

Melle

Melle

28-07-2014 om 08:36

Maar...

Moet je dan een foto van je kind maken? Daar is Roamler zviw helemaal niet in geinteresseerd. Ze willen een foto van de situatie, hoe dingen worden aangeboden, hoe de rekken met een bepaald product gevuld zijn. Als tegenprestatie krijg je per opdracht punten en geld. Ik heb het een tijdje gedaan toen het nog op uitnodiging was... best een leuk concept. Alleen soms wel wat awkward om midden in de AH uitgebreid appels of inlegkruisjes te gaan staan fotograferen

En gezien de kwaliteit van de foto's worden ze niet gebruikt voor reclames, maar vooral om te peilen of de vestigingsmanagers hun werk goed doen Elke opdracht kan ook maar één keer worden uitgevoerd per locatie.

Barvaux

Barvaux

28-07-2014 om 11:15

Melle

toch zou ik dat niet zomaar doen, voor zover ik weet vinden winkeliers het helemaal niet leuk dat er iemand foto's staat te maken van prijzen of opstellingen.

Melle

Melle

28-07-2014 om 11:42

Barveaux

De winkels zijn ervan op de hoogte dat er Roamlers kunnen langskomen, dat staat ook duidelijk in de app bij de opdrachten. Er staat ook wat je moet doen als je door een winkelmedewerker wordt aangesproken. Roamler krijgt de opdrachten van de bedrijven waar jij moet fotograferen (en niet bijvoorbeeld van de concurrent ). Geen probleem dus.

wel

We gingen vroeger af en toe naar McDonald. Vooral omdat ze de enige zaak waren met een productenboek geschikt als je kinderen allergie hebben. De enige gegarandeerde patat zonder melk en producten niet in pindaolie gebakken.
Ook een happymeal was soms gewoon even een feestje toen ze ouder werden.
Nu halen dochter en ik een enkele keer na het winkelen een broodje hamburger van een euro.
Niets mis mee voor de afwisseling. En ik houd ook van voordeeltjes.
De Ronald McDonaldhuizen kun je nog steeds voor doneren. En die voorzien in een belangrijke behoefte voor de familie van zieke kinderen.
En ik heb geen aandelen.

bibi63

bibi63

28-07-2014 om 23:33

Eens annej

De Mac is gewoon een snackbar als ieder andere snackbar. Je hoeft niet, maar je mag wel, zoiets. Een kaascroissant bij de bakker is wellicht nog ongezonder en calorierijker dan een frietje of hamburger bij de Mac.
En Ronaldmacdonaldshuis is fijn initiatief, hoewel ik dat volledig loskoppel van de hamburger. Daar ben ik zelf bij.
Bibi

Tijgeroog

Tijgeroog

28-07-2014 om 23:45

Ronaldmcdonaldhuis

Ik ben al jaren vrijwilliger, dus iets wat ik heel belangrijk vind. Maar ik vind het eten bij de McDonald's desondanks niet lekker, dat vermijd ik dus zo veel mogelijk.

Tango

Tango

29-07-2014 om 12:45

Ik vind

De Mac iets heel anders dan een gewone snackbar, maar dat is mijn mening natuurlijk. De frietjes bij de Mac vind ik te dun en slap, ik heb liever de dikkere van de snackbar. Het enige dat ik lekker vind bij de Mac is de milkshakes, de ijskoffie en de ijssmoothies, maar die zijn vreselijk duur.
Gisteren overigens wel bij de Mac gezeten omdat de kinderen het zo leuk en dus wel lekker vinden. Ik eet zelf dan gewoon van tevoren een boterham.

Barvaux

Barvaux

29-07-2014 om 13:06

Tango

Ik vind ook niet dat je die twee kunt vergelijken, hier krijg ik bij de snackbar een verse hamburger met vers daar tussen gestoken sla, komkommer, tomaat en ananas en normale patat. Bij de Mac krijg ik iets wat fabrieksmatig in elkaar is gezet en opgewarmd.

Ik vind overigens de wrap en de mackroket nog wel te pruimen, evenals de salade los.

Katniss

Katniss

29-07-2014 om 13:30

Broodje

Ik neem meestal een Chicken sensation, broodje met kip, sla, rode ui en honing/mosterddressing. Die vind ik toch best lekker hoor. Net als de wrap. Ik neem er dan vaak ook wel frietjes bij. Soms vallen die mee.

Fiorucci

Fiorucci

30-07-2014 om 14:19

tango

Als je een ijskoffie vraagt, geeft men automatisch een medium beker. Vraag om een kleine ijskoffie, dan heb je ijskoffie voor 2,45.

Bella

Dat kan natuurlijk, dat ouders een Happy Meal een hele uitgave vinden, maar wel een smartphone met alles erop en eraan hebben.

Skik

kunnen wij inderdaad niet

Wij kunnen ons de Mac niet veroorloven, maar/en hebben ook geen smartphones. Wel een mobieltje, maar alleen om te bellen en gebeld te worden in geval van uitzondering. Zou op zich misschien nog wel mee willen doen met zoiets, maar wij hebben niet eens vervoer om bij een mac te komen!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.