Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
jasja

jasja

15-03-2010 om 10:14

Tips harry potter feestje 6 jarige

mijn zoon van 6 wil een harry potter feestje, en ik zoek tips hiervoor; vooral omdat er nog vele van zijn vriendjes nog nooit van harry potter hebben gehoord........

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Angela67

Angela67

15-03-2010 om 14:44

'gewoon' toverfeestje

Jasja,
toen mijn oudste dat ook wilde (en ook zijn vriendjes kenden HP nog niet) snapte hij dat het dus voor zijn vriendjes niet echt bijzonder/leuk zou zijn, zo'n HP feestje. Zoiets is namelijk leuk als je je met z'n allen inleeft, een quiz kan doen, etc. Lijkt me dat je dat ook kan uitleggen? We houden 'm erin voor als ze wat ouder zijn.
We hebben er toen 'gewoon' een toverfeestje van gemaakt, wel iets mete bezemstelen vliegen (rennen met zelfgemaakte bezemsteel etc) enzo, en daarvoor is veel inspiratie te vinden via bijv. vanharte.nl.
Groet,
Angela

Angela67

Angela67

15-03-2010 om 14:47

als jullie voor het HP feestje gaan, dan staat er volgens mij op die site vanharte.nl ook veel tips daarvoor meen ik me te herinneren.
groet,
Angela

Potter

hoi jasja,

ik heb in februari een harry potter feestje gegeven voor mijn dochter van 8. Oudste is dol op harry potter, heeft de eerste 3 boeken uitgelezen. Vriendinnetjes waren 9 en 10 jaar, en er waren verschillende bij die nog geen boek hadden gelezen maar ook geen film hadden gezien. en dat maakt de spelletjes en de dingen die ik had bedacht, toch een stuk minder leuk.
wel had ik bij elke uitnodiging een kopie van HP deel 1 op dvd mee gegeven.

Jongste is nu 5, wil eigenlijk ook een HP feestje maar we hebben afgesproken dat ze dat op haar 8e (misschien 9e) verjaardag pas krijgt, omdat dan pas vriendinnetjes en vriendjes dan ook weten wat het is.

ik zou dus idd voor een toverfeestje gaan.

Gruffalo

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.