Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Van de (Forum)redactie

Van de (Forum)redactie

07-09-2010 om 14:29

Tips voor ouders

We verzamelen tips voor ouders die verspreid worden via Twitter: www.twitter.com/tipsvoorouders

Doe mee!

Schrijf een goede tips voor ouders in 140 tekens (waarover maakt eigenlijk niet uit). Schrijf ze hier op het forum. Een aantal ouders van het Forum zorgen voor de verdere verspreiding via Twitter. Je naam zal niet genoemd worden bij de tip ivm privacy.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Polly Shearman

Polly Shearman

07-09-2010 om 14:44

Tip

Gaat je kind naar groep 1: haal taart bij de bakker en hang de vlag uit! Doorbreek het taboe! de basisschool is een feestje voor kind en ouders!

mirreke

mirreke

07-09-2010 om 15:00

Ehm, polly, taboe?

Ik vond het fantastisch dat mijn kinderen naar school mochten, en zijzelf vonden het ook heerlijk. Ook bij vrienden ervaar ik alleen maar blijdschap en opluchting dat het eindelijk, eindelijk tijd was voor school, omdat de kinderen de hele speelzaal al drie keer zat waren, en toe waren aan echt school. Ik begrijp je zin over taboe dus niet helemaal...

Bastet

Bastet

07-09-2010 om 15:32

Taboe?

Taboe?Welnee,herken ik helemaal niet.

Guinevere

Guinevere

07-09-2010 om 16:05

Polly

Ik haal elke dag taart als ik even kinderloos ben. Joehoe!!!

Polly Shearman

Polly Shearman

07-09-2010 om 16:12

Oh jawel taboe

echt heeeel veel mensen die me een "hart onder de riem" willen steken nu ruud naar school is, want het zal zo moeilijk zijn, zo;n leeg huis, en ik zal hem zo missen, en ik zal vast wel even moeten slilkken, en een brok in de keel. Als ik dan met een big smile zeg dat ik zoooooo blij ben dat hij eindelijk weg is thuis.. krijg ik scheve gezichten.. en vind men me een ontaarde moeder....
vaak wel een taboe dus

Pippin

Pippin

07-09-2010 om 16:12

Ja hoor eens....

Hebben jullie het draadje over overgewicht niet gelezen of zo dames.... Al die taarten, dat loopt uit de hand, dat vindt Miriam Lavell echt niet goed hoor, foei foei foei!!!!

Fianna

Fianna

07-09-2010 om 22:02

Pelle

Uiteraard, chocola is gemaakt van de cacaoBOON. Is inderdaad een groente

koentje

koentje

08-09-2010 om 09:03

Guinevere, dieettip!

haal iedere keer een appel als de kinderen naar school zijn.... als je niet dicht wilt groeien...

Guinevere

Guinevere

08-09-2010 om 09:19

Ooooh

Oooh, groei je daar van dicht, van elke dag taart? Ik weet het nog niet of ik ga dichtgroeien, jongste gaat nog niet naar school, bovendien ben ik afgehaakt in het 2 voor 12 draadje (zooo lang). Ik zal overwegen om dan appeltaart te kopen. Heb ik tenminste wat fruit naar binnen.

Polly Shearman

Polly Shearman

08-09-2010 om 10:28

Ik ben zoooo blij

Ik had vanmorgen de vrijheid om in de zeikende regen te gaan rennen buiten!!! hoera!!! dus die taart gaat er wel weer af... en kind is nog steeds blij op school, al vind hij afscheid nemen niet heel fijn..

*bloempje

*bloempje

10-09-2010 om 16:36

Hmmm

Vond het eigenlijk best heel erg dat mijn jongste naar school ging...Ben helemaal geen emokip, maar ik zag er zelf erg tegenop. Was zo over hoor, daar niet van...maar ik vond het wel heer erg....

De r van relativeren naast regelmaat, rust etc

Naast het feliciteren van het twitter iniatief, van dit forum.

de r van relativeren,niet alles wat er in het gedrag van kinderen te letterlijk nemen,maar relativeren bv op leeftijdfase kind.
regelmaat,ritme,rust,reinheid,respect,richtin,routine,ritueel nog een r

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.