Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Annet

Annet

24-06-2010 om 00:49

Tips voor spelletjes tijdens zwembadfeestje

Volgende week geeft zoon een verjaardagsfeestje. Totaal zijn er twee kinderen van 8 en zeven kinderen van 9 jaar.
Iedereen heeft minimaal twee diploma's en we hebben voldoende begeleiding.

Als het weer niet zo best is, zwemmen we binnen. (klein recreatiebad en 1 glijbaan, of wedstrijdbad in andere ruimte). We zijn met z'n allen in één van die ruimtes.
Als het weer mooi is, kunnen we ook naar buiten. Het buitenbad is wat groter maar overal ondiep. Hier is ook een grasveld bij.

Wie heeft er leuke ideeën voor spelletjes die we kunnen doen? Ik kom nog niet verder dan waterpistolen meenemen.

Alvast bedankt, Annet

p.s. ik schrijf extra de leeftijden en begeleiding op omdat ik in het archief zag dat een discussie over zwembadfeestjes eerder gaat over de veiligheid dan over de invulling van het feestje.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Agnet

Agnet

24-06-2010 om 11:45

Waarom

moet je spelletjes doen in het zwembad? Mijn ervaring is dat die kinderen zich onderling prima vermaken. Waterpistolen mogen bij ons in het zwembad niet mee naar binnen, maar dat kan natuurlijk per zwembad verschillen.

Geen

Afgelopen jaar met dochter (werd 8) en vriendinnen feestje in het zwembad gedaan met helemaal niks bij ons. En de meiden hebben een geweldige middag gehad! Gewoon lekker laten gaan werkt prima. Heb nog nooit kinderen zich zien vervelen in een zwembad

Machteld

Machteld

27-06-2010 om 17:20

Misschien

van die staven die ze kunnen opduiken.
dingen als zo'n surfplank(je) als dat mag. meestal hebben ze daar ook van alles. en een bal natuurlijk voor op het veldje. Ik zou het meer in attributen meenemen zoeken;ik denk dat ze zich super vermaken.

succes!

evy

evy

27-06-2010 om 20:56

Tikkertje

tikkertje in het ondiepe. Als je getikt bent doe je je benen wijd. Als er iemand onderdoor zwemt mag je weer mee doen.
Estafette in 2 groepjes. Bij een oneven aantal rent nr 1 van de kleinste groep nog een keer als iedereen van die groep geweest is.
Groet Evy

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.