Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Trampoline springen: hoe warme voeten?

Zoon leeft zich erg graag uit op de trampoline. Alleen wordt het erg fris en is die trampoline vaak vochtig in de herfst/winter. Iemand een idee wat zoon aan z’n voeten kan dragen zodat ie daar geen last van heeft?


Bloemenzee

Bloemenzee

17-10-2023 om 14:48 Topicstarter

Sloffen zijn besteld! Eens kijken hoe dat gaat. 
Zoon springt inderdaad niet 5x en gaat dan wat anders doen, die kan goed een uur springen.

het is een tip die iemand anders gaf. Je hebt er misschien overheen gelezen maar zijn die surfschoentjes van decathlon iets? 

https://www.decathlon.nl/browse/c0-sporten/c1-surfen/c3-surfschoenen/_/N-hgzwjy

Zebra04 schreef op 17-10-2023 om 14:44:

Ik zou idd gewoon op zoek gaat naar sloffen/gympen met een dunne/flexibele zool.

Wel grappige reacties hier:
* Mijn kind heeft daar geen last van (dus...?)
* Mijn kind springt altijd maar 10 keer op de trampoline en gaat daarna wat anders doen (dus...?)
* Trampoline is geen herfst/winteractiviteit

Als je geen oplossing of tip hebt hóef je niet te reageren hè (knipoogsmiley, lukt me niet om te plaatsen)


Nou, mijn reactie was eerder: mijn kind draagt gewoon schoenen op dat ding. (en dus....? omdat mijn kind haar schoenen aanhoudt, kan ze die trampoline tussendoor gewoon lekker gebruiken, ipv het ingeperkt als aparte activiteit te moeten doen. Ergo: schoenen op de trampoline kunnen gewoon, en dan wordt ie misschien tussendoor ook nog gebruikt.)


Dit is dus gewoon een oplossing.

Mevrouw75 schreef op 17-10-2023 om 16:01:

[..]

Nou, mijn reactie was eerder: mijn kind draagt gewoon schoenen op dat ding. (en dus....? omdat mijn kind haar schoenen aanhoudt, kan ze die trampoline tussendoor gewoon lekker gebruiken, ipv het ingeperkt als aparte activiteit te moeten doen. Ergo: schoenen op de trampoline kunnen gewoon, en dan wordt ie misschien tussendoor ook nog gebruikt.)


Dit is dus gewoon een oplossing.

Klopt, daar heb ik toch ook niks over gezegd? (ik zei niet dat álle reacties grappig waren...)

Zebra04 schreef op 18-10-2023 om 10:44:

[..]

Klopt, daar heb ik toch ook niks over gezegd? (ik zei niet dat álle reacties grappig waren...)

Nou ja, niet om te kiften ofzo, maar je schrijft: Als je geen oplossing of tip hebt hóef je niet te reageren hè (knipoogsmiley, lukt me niet om te plaatsen) en ik had een príma reden om te reageren

Zebra04 schreef op 17-10-2023 om 14:44:

Ik zou idd gewoon op zoek gaat naar sloffen/gympen met een dunne/flexibele zool.

Wel grappige reacties hier:
* Mijn kind heeft daar geen last van (dus...?)
* Mijn kind springt altijd maar 10 keer op de trampoline en gaat daarna wat anders doen (dus...?)
* Trampoline is geen herfst/winteractiviteit

Als je geen oplossing of tip hebt hóef je niet te reageren hè (knipoogsmiley, lukt me niet om te plaatsen)


Ik gaf inderdaad aan dat kind er geen last van heeft. Maar in de OP stond verder ook niet dat het kind van TO er zelf last van had. Daarop was mijn reactie gebaseerd. Het kwam vanuit de OP namelijk over alsof TO zelf graag een oplossing wilde voor een natte trampoline of koude voeten. En dan is mijn reactie dus ook gewoon prima. Eerst even uitproberen of het überhaupt een probleem is, voordat je een oplossing gaat zoeken voor een misschien niet bestaand probleem. Maar op een natte trampoline gaat dochter sowieso niet. Dan blijft het namelijk niet bij alleen natte voeten, want ze vallen eens en dan is je broek ook helemaal nat. Hier springt ze alleen bij droog weer, warm of koud. En dan kunnen van die dikke huissokken ook gewoon prima. Als je wil springen op een natte trampoline, zou ik zo’n hele overall van ielm (softshell) ofzo aantrekken die waterdicht is en dan laarzen. 

ik stond net met mijn fietsregensokken in handen, mochten die sloffen toch niet ideaal zijn, is dat misschien een idee.

Ongeveer zoiets:

 https://www.decathlon.be/nl/p/waterdichte-sokken-voor-zeilers-activ-coolmax/_/R-p-X8658421

Bloemenzee

Bloemenzee

20-10-2023 om 20:50 Topicstarter

Ook een goede tip. Sloffen zijn binnen, maar zoon is een paar dagen uit logeren, dus de test komt volgende week waarschijnlijk pas.

Bloemenzee schreef op 20-10-2023 om 20:50:

Ook een goede tip. Sloffen zijn binnen, maar zoon is een paar dagen uit logeren, dus de test komt volgende week waarschijnlijk pas.

Welke heb je gekocht?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.