Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
uggie

uggie

28-09-2008 om 20:30

Uggs

Help mijn dochter is vastberaden, ze wil Uggs.
Mij lijkt het maar niks. Een paar pantoffels voor het geld waarvoor ik 2 paar zeer verantwoorde steungevende schoenen kan kopen.
Zijn Uggs slecht voor kindervoeten??

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Absoluut 0,0 steun

Uggs geven inderdaad 0,0 steun aan de voeten. Kijk voor de lol eens hoe er op gelopen wordt. Normaal de voeten optillen met die dingen aan is bijna niet mogelijk en als je kijkt naar de stand van de voeten dan zie je dat er veelal op de binnen of buitenkant wordt gelopen.
Uggs zijn voor erbij en geen schoen die je dagelijks uren achtereen moet dragen, zeker kinderen niet.

Maxime

Maxime

29-09-2008 om 12:11

Niet mee eens

Hoi,

Ik heb zelf uggs en mijn dochter van 13 ook. Ze lopen heerlijk, gaan helemaal naar je voeten staan en je loopt zeker niet op de binnen of buitenkant. Dat zullen dan waarschijnlijk neppers zijn met zolen zo stevig als karton. Dat is met echte uggs niet. De pasvorm is juist harstikke goed, alleen misschien niet voor mensen die nu ook al doorgezakte enkels hebben, als je geen voetproblemen hebt kan je prima op uggs uit de weg. Uiteraard hebben we ook andere schoenen, maar de uggs worden toch wel heel veel gedragen. Heerlijk warm zitten ze, heb nooit koude voeten als ik sta te kijken op het voetbalveld naar mijn zoontje.

Maxime

doremi

doremi

29-09-2008 om 17:18

Wat is er nou mooi aan.....

... die UGGS? Ik vind het zulke lompe dingen, ben blij dat mijn dochter die dingen ook niet hoeft. Meeste meiden zijn toch vrij smal en dan met die onwijze schoenen aan je voeten, ik vind het geen gezicht! Ze lijken me ook echt heel warm, dus iets voor als het flink vriest of er sneeuw ligt en je ziet nu alweer iedereen er mee lopen. En wat ik ervan zie lijkt het me ook totaal geen steun geven, de meeste meiden lopen er schots en scheef op.

Uggs zijn fantastisch

hoi Uggie,
Ik heb ze 2 jaar geleden voor het eerst gekocht voor mezelf en dochter en ze zitten heerlijk, lekker warm en lopen prima.
Wij willen niets anders meer in de winter

grtz
Lucette

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.