Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Nuria

Nuria

24-07-2011 om 21:19

Uitslag na het aantrekken van een verkeerde jas

Vandaag zijn we naar een overdekte speeltuin geweest wegens het slechte weer. Net bij het douchen van mijn oudste dochter zag ik allemaal uitslag van rode plekjes op haar armen en nek.

Nu ben ik achter gekomen dat ik mijn dochter per ongeluk een verkeerde jas had aangetrokken in de overdekte speeltuin bij het naar huis gaan. Denk zelf dat het hiermee te maken heeft, wegens dat ze een t-shirt aanhad met korte mouwtjes. Het is een meisjes jas uit een Duits gezin want er staat een Duitse naam in.

Zit ook aan te denken aan de vuiligheid van zo'n speeltuin dat ze daar op reageert maar haar broertje en zusje hebben geen uitslag.

heb de speeltuin al gemailt misschien dat het gezin met mijn dochters jas zit.

Heeft iemand dit ook eens gehad bij jouw kindje als deze een verkeerde jas aan had gehad op zo'n overdekte speeltuin, school of anders.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Massi Nissa

Massi Nissa

24-07-2011 om 21:31

Wasmiddel?

Nooit bij de hand gehad, maar mijn eerste gok zou zijn dat je dochter allergisch is voor het wasmiddel of de wasverzachter waarmee de jas gewassen is.
Groetjes
Massi

buzz

buzz

25-07-2011 om 07:27

Nee inderdaad

Ik denk ook niet door de seeltuin, maar door het wasmiddel.
Mijn kinderen waren bij oma, de oudste kreeg een glas wijn over zijn mouw, oma stopt de trui in de wasmachine, in de groger, zoon trekt hem weer aan, en precies buiten zijn hemd onder de uitslag.
zelf wassen we met neutral

NaShA

NaShA

26-07-2011 om 16:14

Herkenbaar

zoon2 is ook overgevoelig daarvoor. Zelfs zo sterk dat zonnebrand van zijn zus wat op het zwembandje zat tot uitslag leidde op zijn arm, precies op die plek. We smeren nu iedereen maar in met parfumloze zonnebrand!

Nuria

Nuria

27-07-2011 om 16:22

Toch de wasmiddel

Het is toch inderdaad de wasmiddel waar mijn dochter allergie's voor is. Was ermee naar de huisarts geweest en zei het gelijk ook al.

Heb nog geen bericht gehad dat mijn dochters jas terecht is en we gaan morgen voor een lang weekend naar Limburg. Denk dat ik de jas van het Duitse meisje maar was met een neutraal wasmiddel dan kan ze hem aan. Weet niet of het wel slim is maar heb geen zin om een nieuwe te kopen.

Bedankt voor de reactie's.

buzz

buzz

28-07-2011 om 08:10

Ja hoor

wat jas was en uitslag betrefd is het dan goed!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.