Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Johanna Jannetje

Johanna Jannetje

19-01-2010 om 12:42

Update poepbroeken

beste mensen,
ik heb niet meer gereageerd, sorry. Dus nu maar een late update
Onze zoon was aan het eind van de kerstvakantie helemaal gelukkig dat het goed ging. Ik natuurlijk ook. Ik heb 'm beloofd en toen ook gedaan dat ik in de badkamer bij 'm ben als hij zich klaarmaakt voor de nacht, als hij overdag schoon en droog is. Lekker ingesmeerd met een cremetje. Zijn tanden gepoetst, gekoesterd als een lammetje. Hij vond het helemaal heerlijk en zei ook dat het eigenlijk best makkelijk was om droog en schoon te blijven.
Maar sinds school weer begonnen is, is het weer helemaal mis.
Ik ga jullie wijsheid toepassen. Eten en drinken is niet veranderd, dus ik vermoed dat het daar niet aan ligt. Wel heb ik intussen door dat straffen niet helpt. Maar het is naar mijn idee wel belangrijk dat hij zijn eigen verantwoordelijkheid erin ziet en accepteert. Dus we zullen hem prijzen als hij de rommel zelf heeft opgeruimd. We zullen hem nogmaals vertellen dat we het voor hem heel vervelend vinden. En dat we er dus samen iets aan gaan doen. Ik ga die wc-momenten met hem samen vastleggen. En als het over anderhalve week nog niet over is gaan we naar de huisarts. Die is nu met vakantie, vandaar.
Dankjulliewel
Johanna

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
alleen

alleen

19-01-2010 om 17:18

Homeopathie

Ik heb zelf een zoon van nu 10 jaar. Hij poepte ook altijd een beetje in zijn broek. Altijd vieze onderbroeken, ook naar de huisarts geweest, kinderarts, jeugdzorg, ggd en uiteindelijk zelf terecht gekomen bij een homeopaat en dit helpt. Hij krijgt 2 flesjes met wat er in (wat precies weet ik niet) hij moet dit elke dag hebben, 3x schudden en onder zijn neus doorhalen, meer niet. Hij poept nu niet meer in zijn broek. Hij gaat 1x per week naar het toilet om te poepen en dit is altijd op zondag. Als je meer wilt weten dan vertel ik je graag alles per telefoon of per mail.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.