Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Pelle

Pelle

13-05-2010 om 17:17

Vaantjes bij sporttoernooien

Oudste spaart vaantjes en is helemaal blij als hij er weer één krijgt, vroeger had ik er ook heel veel. Nu denk ik wel eens dat sportclubs bang zijn dat de kinderen van 'tegenwoordig' die dingen niet meer interessant vinden en krijg je steeds vaker een pen ofzo.

Hoe zit dat? Zijn vaantjes uit de mode?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Cindy

Cindy

13-05-2010 om 17:45

Ja hoor!

Onze zoon zit op volleybal en bij elk toernooi krijgt hij een vaantje mee. Waar hij érg trots op is!

Maxime.M

Maxime.M

13-05-2010 om 18:23

Nog wel

Hoi,

Mijn zoontje krijg nog wel vaantjes, maar is er in tegenstelling tot jullie kinderen niet echt in geinteresseerd, geeft het ding aan mij en het zal hem niet veel uitmaken als ik hem weggooi (ik stop het maar ergens in een laatje, want vind het ook weer zo jammer het meteen weg te doen, zoon is 12 trouwens) maar heb toch nog nooit andere dingen dan vaantjes gezien hoor, hier geen pennen of andere dingen als aandenken, terwijl ik dat juist weer iets leuker zou vinden, dan kan je het tenminste nog gebruiken.

Maxime

Vera*

Vera*

13-05-2010 om 19:41

Ook

Zoon krijgt met voetbaltoernooien vaak een vaantje maar het kan ook wel eens een medaille zijn. Hij geeft er niets om.
Dochter doet aan allerlei evenemten mee als de zwemloop, scholierenloop, schoolzwemkampioenschappen en daar krijgt ze medailles van. Ze hangen allemaal aan de plank boven haar bed.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.