Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

08-07-2021 om 17:38

Vanaf welke leeftijd een smartphone?


Ik heb overigens geen idee of ik internetlinks mag plaatsen in een bericht.
Ik gebruik ze om mijn voorbeelden te verhelderen, maar misschien ziet men het als poging tot reclame.

Iemand een idee?

AnneJ schreef op 10-07-2021 om 10:04:

Het probleem hierbij is dat de rechter echt niet zomaar het gezag wijzigt, daarvoor moet je meer meebrengen dan een beschuldiging door een ex dat de expartner faalt als ouder vanwege periodieke dronkenschap. Dat wordt weggezet als ressentiment, tenzij het de dames en heren jeugdbescherming goed van pas komt in hun dossier.

Dat is het volgende. Op het moment dat je de rechter inschakelt krijg je jeugdbescherming en dan ben je verzekerd van nog minder controle over het welbevinden van je kind dan je al meende te hebben.

Dat kan nogal slecht aflopen voor het hele gezin.

Ik had het niet over gezag wijzigen, maar het aanvragen. Zodat vader ook alle beslissingen kan nemen. 

Suzyq, als vader gezag heeft samen met moeder mag hij nog steeds alleen maar beslissingen nemen samen met moeder, niet alleen.
Maar TS is juridisch nog helemaal geen vader van zijn zoon. Pas als hij dat is, zou hij eventueel gezag kunnen krijgen.

Groeten,

Temet

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.