Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Anneke

Anneke

19-02-2012 om 13:55

Vannacht ook ongelukje

Vannacht weer een natte broek. Het lijkt weer helemaal terug bij af.. Luiers is denk ik toch een hele grote stap terug.. Ben bang dat hij dat dan weer makkelijk vindt. Nu heeft ie wel last van vieze broeken, moet vaak onder de douche wat ie ook niet leuk vindt.. Zou je denken dat dat helpt maar tja nu dus 's nachts weer een ongelukje... Misschien toch even naar de huisarts.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Negatief aansturen

Bedplassen gaat meestal vanzelf over dus waarom zou je je kind negatief aansturen met ' heeft ie wel last van...wat ie ook niet leuk vindt...denken dat dat helpt?
Lijkt me niet handig en niet goed voor het zelfvertrouwen van een kind.

Draadje hierboven

Het meest praktisch lijkt me dat je het totdat kind zelf zindelijk is gewoon ziet als een opvangprobleem, zie het draadje hierboven en dan lijken luiers mij toch echt het meest handig voor de nacht. Je kunt de neurologische groei van een kind en het moment waarop ze zindelijk zijn toch niet versnellen. En 4/5 jaar lijkt me nou toch geen leeftijd om er een probleem van te maken, vooral niet als het alleen 's nachts is. Het ene kind is nou eenmaal sneller zindelijk dan een ander al ga je op je kop staan.

Anneke

Anneke

19-02-2012 om 22:18

Gelijk

Je hebt gelijk. Mijn verhaal is een vervolg op het vorige draadje. Nu hij snachts ook onzindelijk is zijn luiers natuurlijk een optie. Het vaste wc schema is denk ook een hele goede die ga ik zeker gebruiken!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.