Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Marissa Willemse

Marissa Willemse

04-04-2012 om 13:57

Verbeteren buitenschoolse opvang

Beste ouders,

Ik stuur dit bericht met toestemming van de forumredactie. Ik wil u vragen om mee te werken aan mijn onderzoek om buitenschoolse opvang en haar informatievoorziening te verbeteren.

Mijn naam is Marissa Willemse, student communicatiemanagement aan de Hogeschool van Amsterdam. Ik doe op dit moment onderzoek naar de wensen en behoeften van ouders met betrekking tot buitenschoolse opvang en de informatievoorziening daarvan.

Ik doe dit onderzoek in opdracht van een kinderopvangorganisatie, maar ik wil benadrukken dat ik een onafhankelijke partij ben. Ik zal dus geen van uw persoonlijke gegevens aan de organisatie verstrekken en zal uw antwoorden anoniem verwerken.

Ik zoek ouders met één of meer kinderen tussen de 4 en 12 jaar die woonachtig zijn in Abcoude, Breukelen, Amstelveen, Vreeland, Loenen, Kortenhoef,
Mijdrecht, Vinkeveen, Vleuterweide of Terwijde/'t Zand. Ook wanneer u op dit moment geen gebruik maakt van buitenschoolse opvang, kan ik uw mening goed gebruiken!

Het gaat om een telefonisch interview van ongeveer 15 minuten. U kunt contact met mij opnemen via het e-mailadres: [email protected]. Ik zal dan in overleg met u een datum en tijd prikken waarop ik u zal bellen.

U zou mij erg helpen wanneer u bereid bent mee te werken!

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Marissa Willemse

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.