Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
MamaL

MamaL

20-05-2012 om 18:49

Verhuizen amersfoort

We gaan verhuizen. Niet een paar straten verder in dezelfde stad, maar ruim 100 kilometer verderop, naar Amersfoort. Oudste gaat naar groep 8 en start daar begin schooljaar. Jongste gaat naar groep 3 en start samen met oudste.
Er komen veel veranderingen op ze af, maar ze hebben er zin in. Dat is wel een positief punt gelukkig.
Is het zinnig om een afscheidfeestje voor oudste te houden? Of wordt het dan op die leeftijd een drama-queens-party? Iemand tips?
Jongste wilde graag gaan midgetgolfen of bowlen dus dat zit wel snor.
Toevallig iemand hier met kinderen op De school op de Berg? Ik hoor graag ervaringen.
groeten.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bennikki

Bennikki

20-05-2012 om 21:50

Klinkt goed

Je komt heel positief over, houdt dat vast. Zelf zijn we vorig jaar uit Amersfoort verhuisd naar 100 km verderop, haha. Onze kinderen gingen naar groep 4 en 8. Voor de oudste heb ik inderdaad een afscheidsfeest gehouden voor de hele klas, dat werd inderdaad een dramaqueen party, maar dat is toch prima? Laat ze maar lekker huilen en huggen. Het is voor jullie denk ik ook leuk om indirect afscheid te nemen van de ouders, als die hun kinderen komen brengen tenminste. (Wij hielden het feest in het bos)
Je gaat naar het Bergkwartier verhuizen? Mooi hoor! Als we dat hadden kunnen betalen waren we misschien niet verhuisd

MamaL

MamaL

20-05-2012 om 23:09

Wij ook niet

ha, wij kunnen het zelf ook niet betalen hoor.. doet het werk
Dus voor jouw oudste heeft het goed uitgepakt, zo'n afscheidsfeestje? Dan gaan we daar eens goed over na denken hoe het in te kleden. Jongste maakt overal een feestje van, dus zo'n afscheidsfeestje is voor hem alleen maar lol.
groetjes

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.