Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Verhuizen voor meer groen/natuur of niet?

Markies schreef op 10-06-2025 om 10:06:

Wij zitten al jaren in Veenendaal en blijven daar.

Heerlijk plekje naast de groene grens. Woningen daar zijn beter betaalbaar dan Hilversum. Bijvoorbeeld:

[verwijderd]

Veenendaal zou ik echt nooit doen. 

Mijn eigen huis zo in de verkoop zetten ook niet. 

krfe19 schreef op 05-06-2025 om 10:21:

Bedankt allemaal, ik denk we moeten gewoon wat tijd investeren en een paar keer door de verschillende dorpen/wijken lopen en ervaren hoe de sfeer is etc. Wordt vervolgd

Succes 

Als je beide uit het buitenland komt, is het dan niet een idee om een omgeving te zoeken met veel expats? Ik zou ook direct denken aan regio Utrecht/Zeist, Nijmegen of regio Wageningen. Mooie bossen en/of rivieren in de buurt bij alle drie. Enschede en Maastricht hebben ook mooie natuur om de hoek, maar dat is niet zo centraal gelegen. 

Vogelwijk in Den Haag is ook fijn wonen. Op loopafstand van bos, duinen, strand en winkels. Veel scholen op loop- of fietsafstand, sport en scouting. Erg groene wijk met veel buitenspeel mogelijkheden. Dicht ook bij uitvalswegen en redelijk wat expats. 

troelahoep schreef op 10-06-2025 om 12:06:

Als je beide uit het buitenland komt, is het dan niet een idee om een omgeving te zoeken met veel expats? Ik zou ook direct denken aan regio Utrecht/Zeist, Nijmegen of regio Wageningen. Mooie bossen en/of rivieren in de buurt bij alle drie. Enschede en Maastricht hebben ook mooie natuur om de hoek, maar dat is niet zo centraal gelegen.

Nou Den Haag-Nijmegen is ook niet echt een afstand die ik dagelijks zou willen afleggen moet ik zeggen.

rutiel schreef op 10-06-2025 om 13:15:

[..]

Nou Den Haag-Nijmegen is ook niet echt een afstand die ik dagelijks zou willen afleggen moet ik zeggen.

Ik heb even gemist dat het in de buurt van Den Haag moest zijn....in dat geval wens ik TO veel succes bij het vinden van iets wat aan het totaalplaatje voldoet.

Hilversum is ook niet heel dicht bij Den Haag, en Nijmegen heeft een uitstekende treinverbinding. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.