Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Feestneus

Feestneus

15-04-2012 om 14:06

Verjaardagsfeestje

Zoon wil (8) net zo'n feestje als vorig jaar (hut bouwen en BBQ-en) maar natuurlijk niet hetzelfde. Ik heb al een paar dingen geopperd timmerfeest, solderen, mysterie/moord-op-lossen inclusief speurtocht, maar het idee zit er nog niet bij. Het is wel duidelijk dat het een stoer-echt-jongens-feest moet worden, het liefst thuis, maar het idee hebben we nog niet. Al den k ik dat de BBQ (misschien op spannende plek) wel overeind blijft.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Irene

Irene

15-04-2012 om 14:23

Toevallig

Net gister feestje van zoon (8) gehad. Met 10 jongens (8-10 jaar) zijn we gaan "poldersporten" bij een boerderij. Groot succes! Allemaal erg leuke en gevarieerde spelletjes met competitie element, en iedereen is uiteindelijk 1 of meer keer tot zijn nek in de sloot belandt. Wat zeker deel was van het succes! Daarna douchen en omkleden en dan eten. Jongens waren allemaal heel enthousiast, van verschillende kanten gehoord dat dit 'het leukste feestje ooit' was.

Irene

Irene

15-04-2012 om 14:30

Het kan alleen niet thuis, tenzij je toevallig op een boerderij woont??

Tijgeroog

Tijgeroog

16-04-2012 om 11:10

Natuurmonumenten

Ook niet thuis, maar bij natuurmonumenten kun je ook leuke, avontuurlijke kinderfeestjes houden.

Ilva

Ilva

18-04-2012 om 10:34

Ja, natuurmonumenten

Mijn zoon heeft daar ooit een feestje gegeven. De kinderen vonden het geweldig. En het is nog goedkoop ook. (Als je lid bent tenminste, anders weet ik het niet).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.