Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
cecile_s

cecile_s

26-04-2010 om 22:41

Verjaardagspartijtje (zoon 8 jr)

Ja hoor, daar is ie weer: wie heeft tips voor het verjaardag partijtje van onze zoon die 8 wordt. We vieren het voor de zomer. Ik heb alle draadjes doorgelezen, maar hoop toch nog wat andere tips te vinden (algemene en bijzondere voor de regio Utrecht-Amersfoort, evt. iets ruimere regio).

Bij voorkeur activiteiten van niet meer dan 10 euro pp, maar evt. iets duurder als jullie erg enthousiast zijn. Ik zoek geen tips om het helemaal thuis te vieren (wil ev. wel taart en cadeaus thuis doen, maar niet hele partijtje).

Ik hoop op veel tips.... Alvast bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Moek

Moek

26-04-2010 om 23:02

Race planet

in Mijdrecht. Heel leuk, ze kunnen in allerlei autootjes en er is ook een klimkasteel. De groetere kunnen ook karten, ik geloof vanaf 8 jaar, maar dat was gelukkig niks voor mijn zoon.

En het Spoorwegmuseum in Utrecht natuurlij, maar dan niet daar het feestje organiseren, want dat deden wij vorig jaar en het was een enorme afknapper (vieze taart en limo in een ongezellige setting, verder geen begeleiding).

cecile_s

cecile_s

28-04-2010 om 11:56

Niemand anders?

die tips heeft in de omgeving, maar dan juist onder de 10 euro pp? Moek, die van jou zijn nl. ook duur (maar wel bedankt). Dure uitjes vinden is geen probleem, het gaat mij m.n. om de minder dure

ijsvogeltje

ijsvogeltje

28-04-2010 om 12:05

Monkeytown

MonkeyTown in Amersfoort is hier een geliefd verjaardagsfeestje. 6 euro pp geloof ik momenteel, volwassenen gratis. Of lekker naar de Soesterduinen: bal, spelletjes en picknickmand mee. Kidzity in Utrecht is ook erg leuk, weer wat groter en ook duurder.

vlinder72

vlinder72

29-04-2010 om 19:36

Boerderij pret

Site is waardeloos want er staan helemaal geen foto's op. maar het is echt heel leuk. Het is in Ermelo en mijn zoon heeft zich laatst op zijn feestje er prima vermaakt. Prijs 8 euro inclusief eten, drinken en cake. Volwassenen gratis. Piramide van Austerlitz is ook leuk. Dat is ook onder de 10 euro per kind.

Lou

Lou

29-04-2010 om 22:34

Nog een paar

De piramide van Austerlitz is een leuke speeltuin. Ook leuk is het Griftpark in Utrecht (kinderboerderij en speeltuin). Toen mijn dochter 8 werd, gingen we midgetgolfen in De Bilt of Bilthoven, ze doen niet veel speciaals bij een feestje maar het was wel heel gezellig.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.