Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
huppeldepup

huppeldepup

15-10-2008 om 23:42

Verliefde zoon....

*smelt*

Weer een nieuwe fase.

Zoon van 11 komt vanavond helemaal overstuur beneden. Hij is al 2 maanden stilletjes doch hevig verliefd op een klasgenote, en nu heeft hij gisteren een briefje in zijn vak gevonden van HAAR, met de vraag of hij verkering wil.

Arme jongen, helemaal overstuur. Hij zou het liefst gewoon stilletjes verliefd blijven. Verkering is spannend en eng, maar geen antwoord geven op zo'n dapper briefje kan natuurlijk ook niet. En nee zeggen is natuurlijk ook geen optie als je overal vlinders voelt.

Hij is nu weer rustig. Heeft na diep beraad met mij een positief doch nog-niet-definitief antwoord geschreven, dat ie het zo spannend vindt, maar er nog even over na wil denken. Ik ben benieuwd hoe het afloopt...

huppeldepup

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

16-10-2008 om 11:41

Romantiek!

Wauw, wat een romantiek allemaal, en wat leuk dat het wederzijds is! Kennelijk vindt zij het ook reuze spannend, want met zo'n briefje verkering vragen is natuurlijk best wel verlegen.
Leuk bericht, ik smelt er ook helemaal van. Oudste zoon van 6 hier heeft nog geen verkering, maar is wel al 3 jaar verloofd....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.