Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Polleke

Polleke

02-02-2010 om 12:25

Vraag namens mijn zoon: vriendin uitnodigen?

Zoon word bij na 11 jaar. Hij heeft zijn afgelopen verjaardagen gevierd met zijn 3 beste vrienden. Daarvan zit er maar 1 in zijn klas. Hij kan niet zo lekker meekomen in de klas is vaak betrokken bij pesterijen enz.
Maar nu: hij is verliefd! Op een vreselijk mooi en lief meisje uit zijn klas ( zijn pc tijd gebruikt hij om dagelijks naar haar foto te kijken op hyves)
Waarschijnlijk gaan we voor zijn verjaardag vieren in de bioscoop. Hij wil natuurlijk het meisje waar hij verliefd op is ook vragen, maar hij zit zelf ook wel in dat het een beetje raar is/ opvalt als hij haar nu ineens vraagt, en verder niemand van de klas.
Of de liefde wederzijds is, is niet bekend.

Iemand een suggestie hoe we dit in het vat kunnen gieten??

groet, ... euh.. polleke

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ach wat leuk

! Hij moet het denk ik toch gewoon maar vragen of ze dan kan, misschien wat meer zo tussen de gangen door ipv een officiele uitnodiging met toeters en bellen dan komt het wat nonchalenter over.

Nou en nu hopen dat ze wil komen !

vlinder72

vlinder72

03-02-2010 om 10:40

Gevoelig

Hoe gevoelig is je zoontje. Stel dat hij haar vraagt en ze zegt keihard nee. Hoe gekwetst is hij dan? Je geeft aan dat hij veel gepest wordt. Kan hij een extra afwijzing aan? Als je twijfelt dan zou ik het aan de moeder van het meisje vragen. Klinkt misschien raar maar ik zou het zelf als ouder helemaal niet vreemd vinden. Vorig jaar wij mijn zoontje ook nog een meisje uitnodigen maar dan was zij het enige meisje tussen allemaal jongens. Ik heb toen (in overleg met hem) het aan haar ouders gevraagd. Aangegeven dat ze natuurlijk van harte welkom is en dat mijn zoon het leuk zou vinden als ze wil komen maar dat wij ons kunnen voorstellen dat je als 8 jarig meisje het niet zo leuk vindt als je het enige meisje bent tussen hele drukke jongens.

Caroline

Caroline

11-02-2010 om 12:02

Ook aan haar ouders vragen

Ik zou het ook aan haar ouders vragen. Als die denken dat ze dat leuk vindt is het geen enkel probleem. Als zij aangeven dat het betrffende meisje geen interesse heeft is het voor je zoon minder pijnlijk

vlinder72

vlinder72

17-02-2010 om 11:01

En?

Polleke, hoe is het afgelopen? Heeft je zoon haar nog gevraagd? Komt ze naar zijn feestje? Of houdt hij het bij haar foto bekijken op hyves.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.