Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Waar gevoerde broeken kopen?

Wie weet waar je gevoerde broeken kunt kopen maat 104?
Van de superwarme winterbroeken?

Alvast bedankt

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fianna

Fianna

18-10-2010 om 20:17

Bedoel

je die hele dikke skibroeken die je alleen aan doet als het gesneeuwd heeft? Die heb je bij H&M al voor een tientje.
Bedoel je gewone broeken die dikker dan normaal zijn, dan heb ik geen idee.

Verschillende winkels

Ik heb er een paar in huis maar die heb ik gekocht toen mijn oudste klein was. Nu draagt de jongste ze. Heb ze van V&D, H&M en Villa Happ (maar die laatste is failliet geloof ik).

Tango

Tango

18-10-2010 om 20:48

Picasso (ot)

Wat ben ik nou blij met je reactie. Hier dus ook een Villa Happ, die dus al weken dicht is. Ik vermoedde al dat hij failliet was, maar nu hoor ik het ook eens van iemand. Nooit iets over vernomen dus.

Tango (ot)

Jammer he? En net na wat googelen zie ik dat het al de derde keer is dat ze failliet zijn gegaan. Maar ja, echt goedkoop was hun kleding niet. Kocht er meestal in de uitverkoop

Ikke blij

dat we de tegoedbon van 250 euro nog voor die tijd in hebben geleverd!
Wel jammer, want de kids hebben heel lang met die klerenn gedaan en ze blijven echt goed.
En die gevoerde broeken? Geen idee.
Kun je niet gewoon een mailot onder de broek doen? Of van die lange kniekousen??

Polly Shearman

Polly Shearman

19-10-2010 om 09:25

Bij de lidl

daar kom ik net vandaan, en daar zag ik ze liggen..gevoerde warme broeken, dus 2 lagen en de binnekant is vrolijk gekleurd dus als je die omslaat heb je zo'n gezellig randje van onderen. Zoals vroeger bij ollily !
groet, pol

Villa happ failliet, oilily maakt een doorstart (ot)

Grappig, ik zie ook al maanden dat een vestiging van Villa Hap hier in de buurt zogenaamd gaat verhuizen naar een andere locatie, maar dat gaat dus niet meer gebeuren.

Gisteren las ik trouwens dat het failliete Oilily is teruggekocht door familie van de oorspronkelijke eigenaren. Zij willen zich weer gaan concentreren op kinderkleding.

En on topic, bij H&M heb je van die katoenen broeken die van binnen gevoerd zijn met een laagje zachte katoen. Mijn zoon heeft er al een paar versleten.

Chris

C&a

Zoon heeft net voor zijn verjaardag een gevoerde C&A broek gekregen van oma, en ook vorig jaar had ik gevoerde winterbroeken (in 104) daarvandaan.

Groeten,

Temet

fratsje

fratsje

19-10-2010 om 21:24 Topicstarter

Bedankt maar helaas

Bedankt voor jullie reacties. Maar bij bovengevoemde winkels heb ik niets kunnen vinden. Bij de Lidl (bedankt Polly) hadden ze wel de goede broeken maar vanaf maat 122

Mijn zoon zit in een rolstoel vandaar dat ik niet graag nog een extra maillot aantrek onder zijn gewone broek en ortheses.

Mochten jullie ze nog ergens spotten dan hoor ik het graag!

Fijn dat jullie meedenken!

H&m online

http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=BARN_LIPO_NED_ALL&shoptype=S

Tweede rij, vijfde van links "gevoerde broek". Niet warm genoeg?

Mariel

Yta Chalne

Yta Chalne

20-10-2010 om 16:34

Vögele

Zoon komt net terug van opa en oma mét een gevoerde broek. Van Vögele (schijnt een vrij grote keten te zijn), en volgens oma waren er een heleboel. Hij heeft een heel zacht gevoerd spijkerbroekje zonder knopen en ritsen. Ziet er leuk uit en is lekker zacht en warm.

Internetwinkels?

ik heb geen idee, ik heb 2 kids die erg warmbloedig zijn dus ik let nooit op broeken die gevoerd zijn, maar misschien internetwinkels? Zijn er geen special webwinkels waar deze broeken te koop zijn?
En je had het erover dat je zoon in de rolstoel zat, is het dan niet handiger om een deken over de benen te doen, wanneer je naar buiten gaat? Of van die warmtebeen dekens (die zie ik ook wel eens bij mensen in van die invalidenwagentjes)
Ik probeer gewoon mee te denken, want het lijkt me best lastig om veel en leuke gevoerde broeken aan te schaffen

fratsje

fratsje

20-10-2010 om 20:17 Topicstarter

Thein

Het meedenken word erg op prijs gesteld

En de warme voetenzak ligt hier al lang en breed klaar. Maar zoonlief is een dermate koukleum dat hij het hele jaar reikhalzend uitkijkt naar de herfst winter zodat hij zijn (zoals hij ze noemt) knuffelbroeken aan kan.
En er zijn uiteraard speciale winkels met speciale broeken maar dan zit je al gauw aan de 45 euro min. voor een broek en als je er dan een stuk of 6 wil hebben word dat wel een hele dure grap. Vandaar dat ik eerst de reguliere opties probeer. Tis vreemd tot maat 98 geen probleem en dan weer vanaf maat 122. Maar ik ga morgen eerst vol goede moed naar Vogele wie weet

fratsje

fratsje

20-10-2010 om 20:18 Topicstarter

Mariel

Nee dat is de verkeerde stof (ja ik heb nogal wat noten op mijn zang
Maar bedankt voor het mee kijken!

fratsje

fratsje

20-10-2010 om 20:21 Topicstarter

Yta chalne

Dat klinkt bijzonder hoopvol! Ik ga morgen meteen eens kijken dat was de enige winkel waar ik nog niet had gekeken (wist niet eens dat ze ook kinderkleding hadden?)

word vervolgd

Schot voor de boeg

Wat een pech dat C&A niks had, ik heb daar hele dikke zien hangen een paar weken terug (niet gekocht, leek me voor zoon te warm). Volgens mij voert Wehkamp ook (een deel van?) de C&A collectie, misschien is dat nog een idee.

Groeten,

Temet

Zeeman en name it

Zoonlief draagt het liefste broeken met een tricotvoering. Hij heeft ze overal en nergens vandaan. Zijn favoriete (ijsblauw, zijn kleur) komt uit de uitverkoop van de Zeeman 2 jaar geleden en kostte iets van 2 euro of zo. Die is van binnen katoenen tricot en aan de buitenkant van die vliegerstof. Maar hij heeft er ook van wat steviger stof van Tom Taylor en Name It (helaas het kinderkledingwinkeltje bij mij in de buurt is gestopt, die hadden altijd precies wat hij wilde...wel 3 keer zo duur als Zeeman, maar OK).

Ik denk dat merken als Name It, Fransa en Tom Taylor ze wel weer in de herfst/wintercollectie hebben zitten. Misschien even surfen of importeur bellen?

fratsje

fratsje

21-10-2010 om 11:31 Topicstarter

Bingo

Ik heb ze gevonden (hele rekken vol)
Idd (Temet bedankt) gewoon bij c&a . Ik vrees dat ik gewoon een paar weken tevroeg op broeken jacht ben gegaan

Nogmaals bedankt voor het meedenken.

Wij gaan hier weer lekker warm de koude dagen tegemoet

Mooi!

weet ik ze ook te vinden, voor mijn jongste zoon waarvan ik ook wel verwacht dat die een koukleumer gaat worden

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.