Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
appel

appel

24-09-2012 om 22:12

Waar jongensbroeken "bolle buik"

Onze zoon van 8 heeft een stevig postuur; 1.40 meter, vrij korte benen, stevige billen, bovenbenen en een ronde buik. Hij weegt 34 kilo.Is niet echt dik, sport ook veel. Maar waar koop ik goede broeken voor hem?

Ik heb nog 1 broek die past, de rswt heb ik net allemaal opgeborgen: zomerbroeken maat 146, 3/4 lang.

Gewone spijkerbroeken die ik deze week kocht in maat 146 krijgt hij niet dicht. Maar maat 152 is weer veel te lang en buiten proportie.
Wie heeft ook een stevig kereltje en waar koop je z'n broeken? Liefst ook niet te duur. Ik koop broeken voor de andere kinderen rond de 20 euro. Maar dat zijn 3 magere sprieten. Dat is tot nog toe makkelijker.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Vermaken?

kan je zelf een beetje naaien dan zou ik de broeken in de taille wat breder maken. En anders heb je bij HM in ieder geval de generous sizes.

Hier het tegenovergestelde, beide kinderen zijn zo smal en dun dat ze geen normale broeken passen.

toja

toja

24-09-2012 om 22:39

C&a

Heeft volgens mij ook verschillende breedte maten, van small tot extra wijd, al weet ik dat niet zeker.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

KGO

KGO

24-09-2012 om 23:21

Stretch spijkerbroeken

Ik heb toevallig vorige week twee broeken voor mijn zoontje gekocht die hem toch lekker zaten, merk Name it volgens mij. Het zijn spijkerbroeken van stretch stof.
Mijn zoontje is ook acht, ruim 20 cm korter dan die van jou en ook aan de zware kant en hij is erg gevoelig dus wil heleboel broeken niet aan. O ja, ik koop dan wel ondanks dat ze iets te lang zijn wel mt 128 voor hem.
Kaatje

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Name it

Mijn ervaring is juist dat name it vrij smal/strak valt, maar dat zijn dan geen stretch broeken.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Rafelkap

Rafelkap

25-09-2012 om 09:06

V en d frendz

De v en d heeft van het merk frendz broeken met smalle pijpen, maar ook zijn er wijdere modellen. Er is nu prijzencircus.

C&a

Vorige nog 2 gehaald voor zoon.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.